Menu

piątek, 10 października 2014

"Sposób" na opróżnienie skarbonki bez VIP

Cześć!
Przechodząc do MSP, znalazłam temat, który na początku mnie strasznie zaciekawił, a okazał się totalną wiochą. To jest po prostu bezczelne oszukiwanie ludzi, myśląc, że się wybijesz. Otóż nie. Nie warto robić filmów, które są niby sposobami na coś, bo potem nikt ich nie będzie chciał oglądać i będą plotki na temat tej osoby i może maksymalna ilość wyświetleń na filmie to będzie kilkadziesiąt lub paręnaście, więc nie polecam.
Już o wszystkim mówię.
A więc wchodząc na MSP, zauważyłam temat na forum o nazwie: "Znam sposób! :D", weszłam i poczytałam, był zachęcający, a okazał się niczym:

Użytkowniczka, która napisała ten temat ma nick "Anal Del Rey", chodziło jej pewnie o znaną artystkę Lanę, a "Lana" od tyłu pisze się "Anal", co śmieszy niektórych użytkowników.
Profil:
Z ciekawości obejrzałam film, wszystko dobrze, aż nagle co ja widzę?
W filmie jest napisane, że aby opróżnić skarbonkę bez VIP trzeba kupić VIP i na tym koniec......
Po prostu wręcz "fascynujące". Kawałek filmu:
Myślałam, że będzie to coś ciekawego, a to zwykły film bez pomysłu, który pewnie chce tylko naciągnąć innych na jego obejrzenie i zarabiać na naszą niekorzyść.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. To moja koleżanka. Nie da się jej wyszukać bo mody mają "skojarzenia". .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. AHJAHAG czuje sie zaszczycona bedac na twoim blogu zapraszam na moj: karmelkove.blogspot.com - zaglosuj na najbardziej znienawidzona moviestar! AHAGAG

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kolega z klasy powiedział żebym obejrzała jego film "jak opróżnić skarbonkę bez VIP (czy coś)"
    Zobaczyłam a tam "To proste nie ma żadnego sposobu" dałam anuluj żeby na tym nie zarobił xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za żenada. Tacy ludzie myślą, że się wybiją...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten film. I nie da się jej wyszukać. To jest teraz Juliarry. Mam ją w znaj. A musiała zmienić nick bo moderatorzy mają skojarzenia ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny! pomocy plz! od 3 dni nie moge zalogowac sie na msp, nwm co sie dzieje, gdy tylko sproboje sie zalogowac strona sie ladoje...i ladoje, nwm czy to dla tego ze ktos mi konto ukradl, czy co...? moze to poprostu slaby zasieg, ale az przez 3 dni??... pomozcie, ja tu bez msp daleko nie zajade!...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspomagacze do Moviestarplanet znajduja sie na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Vip do MSP ◀◀◀
    ▶▶▶ Loteriada Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Kody do MSP Facebook ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)