Menu

poniedziałek, 13 października 2014

Pytania i odpowiedzi

Cześć!
Raz na kilka miesięcy robię taki post typu "pytania i odpowiedzi", były już takie chyba dwa (lub jeden, nie jestem pewna) i teraz postanowiłam zrobić taki drugi. Jeśli nie pamiętacie zasad to polega to na tym, że zadajecie mi konkretne pytania w komentarzu, jeśli takie macie, a ja po kilku dniach odpowiadam na nie w poście.
Możecie już zadawać pytania, które was dręczyły lub na które wam nie odpowiedziałam, może z powodu braku czasu, a może nie zauważyłam? Jest też opcja, że mi się nie chciało - Nie ukrywam. Możecie zadawać mi pytania do jutra, bo chyba nie potrzeba więcej czasu na jakieś pytanie, prawda?
Cóż, pytajcie śmiało.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

22 komentarze:

  1. W jakim mieście mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Skąd wzięłaś pomysł na nazwę w Msp?
    2. Jakbyś miała wymienić swoje 3 cechy pozytywne, i 3 negatywne, jakie one byłyby ;p?
    Mam nadzieję, że odpowiesz na oba pytania. ♡
    Pozdrawiam
    ~Miśka (na msp karina_2005)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za co najbardziej lubisz MSP?
    - kkarina011

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego założyłaś tego bloga? A może zrobiłaś to dla kogoś?
    Pozdro
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, podoba mi się ten pomysł. Zadam jedno pytanie. Takie dziwne. Poleciłabyś mój blog? :) Nazywa się karolcia-i-movie-star-planet.blogspot.com. Byłabym bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam
    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  6. W jaki sposób masz tyle wyświetleń na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz najlepsze przyjaciółki ? Jak tak to jakie ?
    Masz chłopaka ? Lub miałaś ?
    Grasz w Transformice ?
    Masz jakieś zwierzątko ?
    Co w sobie lubisz, a co nie ?
    Częściej jesteś uśmiechnięta czy smutna ?
    Jaki był Twój pierwszy blog ?
    Masz jakiś blog poza tym ?

    To wszystkie pytanie, co mnie dręczyły. Mam nadzieję że odpowiesz.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  8. O pierwsza no dobra to zrobisz kiedyś posta hot or not
    ~ katty noir 1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile czasu masz już bloga? ( Nwm czy dobre pytanie) XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś w moim nędznym życiu dostane moda na chacie? ZosiaKOT~

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecisz mojego bloga? kuleczkowe-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz na MSP jakiś przyjaciół z reala ? / XxFloraWinxxX

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Dlaczego akurat grasz w MSP?
    2. Dlaczego wybrałaś nick na MSP XxPorshiaxX?
    3. Ile masz kont na MSP?
    4. Boisz się że Cię schakują/zablokują na MSP na zawsze?
    5. Miałaś już hackera w znaj.?
    6. Lubisz pomagać na MSP?

    :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego nazwa bloga to akurat ''Wariatka z MSP''?
    Skąd Nick na msp:XxPorshiaXx?
    Czy dance jessica wchodzi jeszcze na ten chat?
    Pozdrawiam :*
    -Wściekła Zołza
    (Jula5341)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jskie najbardziej lubisz potrawy i co najczęściej jesz na obiad? xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy podoba Ci się to , że komentatorki zawsze się tobie podlizuja ? Co lubisz jeść? -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. THE CLOWN SIĘ PODLIZUJE?! Znam ją 3 lata. Jest uprzejma i tyle.
      -Mirror który nie chcę się zalogować.

      Usuń
    2. Czy ja mowilam, że wszystkie komentatorki się podlizuja? :) Nie. The Clown się NIE podlizuje i to wiem. Fajnie że znasz ją 3 lata ale nie obchodzi mnie to.
      Pozdrawiam,
      -:)

      Usuń
  17. Czy myślałaś kiedyś o usunięciu bloga?
    Jakie usta wybrałaś kiedy tworzyłaś Porshię?
    Skąd bierzesz pomysły na filmy?
    Kiedy się "wybiłaś"?
    Co skłoniło cię do założenia bloga?
    Ile masz pkt na dogry?
    Jaki masz kolor włosów?
    Shackował cię ktoś kiedyś?
    Bałaś/ boisz się hackerów?
    Skąd dowiedziałaś się o MSP?

    Woow dużo tych pytań wyszło xD mam nadzieję, że przeczytasz C:

    P.S. Sory, że długo nie komentowałam, ale wiesz szkoła. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  18. cześc ja mam takie pytanko powiedziałąm koledze ,że mi się podoba a a mu chyba nie w dodatku zakochał się w innej co robić :(

    pozdr. ~oliwuszka7

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Z jakiego jesteś rocznika?
    2. Ile miałaś lat,gdy wyjechalaś do Angli?
    3. Jakiego jesteś wyznania?
    4. Co cenisz w innych? (Proszę o konkretną odp.)
    5. Czy potrafisz płynnie mówić po angielsku?
    6. Jakiego języka chcesz się uczyć w przyszłości?
    7. Czy uczysz się francuskiego, bo w Angli jest to drugi język obowiązkowy, jak dla nas ich?
    8.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)