Menu

środa, 15 października 2014

Przerwa

Cześć!
Przez te wszystkie problemy w szkole, w życiu realnym i to, co mnie najbardziej zabolało, czyli cała prawda o Dance Jessica, która odebrała mi w sumie przyjaciół na których mi zależało, a zostawiła z grupą osób, z którymi nie miałam kontaktu przez wieki lub po prostu się z nimi nie zadawałam. Myślę, że ułożę sobie wszystko od nowa, nadal czuję smutek i ból, jednak to pewnie minie za może miesiąc lub dwa, nie mam pojęcia. Chciałabym też was poinformować o tym, że dużo osób radziło mi wziąć przerwę chociaż z tydzień, żeby wszystko poukładać, a potem wrócić. Na początku nie chciałam, bo to według mnie trochę za dużo na zostawienie bloga, ale teraz wiem, że taka przerwa mi nie zaszkodzi, ale wpłynie dobrze na moje życie.
W związku z tym poszukuję osoby, która za mnie będzie pisać posty przez ten tydzień. Osoba ta musi:
- Mieć dobrą ortografię i interpunkcję,
- Pisać posty na temat
- Nie nadużywać emotikon typu ":)", ";)", "xD", ":(" itd...,
- Mieć doświadczenie z pisaniem na blogu,
- Nie przeklinać w postach (chyba że będzie jakiś mały niewielki wyjątek),
- Starać się napisać chociaż 2-3 posty dziennie.
Wracam w środę (22.10.14r.), więc myślę, że ta przerwa dobrze mi zrobi.
Osoby chętne proszę o napisanie w komentarzu nick oraz e-mail, gdybym w razie czego mogła osobę zaprosić do bloga, aby mógł pisać.
Gdy wrócę osobę tą wywalę z bloga i będę pisać ja jak zawsze, więc proszę o napisanie posta pożegnalnego we właśnie ten dzień gdzieś od godzin 12-15, bo o 16 będę już w domu.

To chyba tyle, dziękuję, że daliście mi się namówić na tę przerwę, mam nadzieję, że ta przerwa dobrze mi zrobi i po powrocie odzyskam swój humor i cenny czas.
Wiem, że na mnie liczycie, bo prawdopodobnie tylko ja zostałam z tych bardziej "znanych" blogów o MSP (nie czytam innych blogów, więc słyszałam że tak jest) i przykro mi się robi, jak widzę co piszecie między sobą, dlatego chcę się pozbierać i starać się nie odejść, więc ta przerwa dobrze mi zrobi, przy okazji stworzę może komuś przyjemność pisania tu przez ten tydzień.
Czekam do jutra na zgłoszenia i jutro podam wyniki.
EDIT: Jeśli nadal macie mnie hejtować za to zdanie: "Wiem, że na mnie liczycie, bo prawdopodobnie tylko ja zostałam z tych bardziej "znanych" blogów o MSP (nie czytam innych blogów, więc słyszałam że tak jest) i przykro mi się robi, jak widzę co piszecie między sobą, dlatego chcę się pozbierać i starać się nie odejść, więc ta przerwa dobrze mi zrobi, przy okazji stworzę może komuś przyjemność pisania tu przez ten tydzień." no to sorry, ale tylko motywujecie mnie do odejścia, a to że nie potraficie czytać to wasz problem, bo napisałam PRAWDOPODOBNIE, po prostu szacun.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

50 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie tu pisała ale niestety piszę tylko w weekend ;//
    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  2. Plisz ja .. XD / niunka360 na chacie : Jojo

    OdpowiedzUsuń
  3. nissia2013

    justyna14174@gmail.com XDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę pisać cały czas bo mam dużo wolnego e-mail. damian.korszon@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała :) Jestem na MSP martina2938 Prowadziłam również bloga, więc mam doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój e-mail: chomiczek113@gmail.com
    Nick na msp:pani kuleczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dobrą ortografię i interpunkcję. Niestety nigdy nie miałam bloga :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się chyba nadaję już prowadziłam bloga więc się znam na blogerze gmail:emmanuela.akala1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. NNPT/BIRDZIA Najlepsza z najlepszych, jak trzeba wiesz ze poważna. aleska.xdd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja xD

    sasha1044
    sasha1044xd@gmail.con
    Blog : sasha1044.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem chętna. Na MSP jestem Kinia356. Z ortografią i interpunkcją problemów nie mam ;). Mój e-mail: kngawaryszak876@o2.pl | Mój login na MSP: Kinia356.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę. :)) Nie mam trudności z ortografią i interpunkcją. Mój e-mail: kngawaryszak876@o2.pl | Nazwa na MSP: Kinia356.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, przepraszam Nat, ale chyba wysłałam dwa razy ten kom. ://

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog: venus159-msp.blogspot.com
    Nick: Dihly. (gram na irlandzkim msp.)
    Adres mail camilauke@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog : venus159-msp.blogspot.com
    Nick : Dihly (gram na irlandzkim msp)
    Email camilauke@vp.pl
    Nie uzywalabym emotikon.
    Sory za błędy ale piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym chciała nie miałam bloga niestety :( Ale i tak mnie napewno nie wybieżesz.
    Nick na MSP : xxsssandrax;** ( grałam na innych kontach ale postanowiłam zacząć od początku)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nick : WDanni
    Gmail : wdannimsp@gmail.com
    Sama prowadzę również bloga : taka-krejzi-z-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, zgłoszę się, czemu by nie. Nazywam się Oliwia, aktualnie prowadzę cztery blogi o MSP. Doświadczenie mam, myślę że piszę ciekawe posty. Nie nadużywam emotikon, ani nie robię błędów ortograficznych. Posty ode mnie, będą się pojawiały, na pewno. Umiem obsługiwać się blogerem, a także robić screeny, czy wstawiać linki lub filmiki. Nie będę zanudzać w postach. Mój blog : olliwka1000-i-msp.blogspot.com. Jeżeli zostałabym wybrana, bardzo proszę zaproś mnie na e-mail : olliwka1000@interia.pl. Życzę powodzenia innym, biorącym udział ! :) Powodzenia.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze Ci zrobi ta przerwa ;). Mój e-mail; nataliaa340@gmail.com. Chętnie pisałabym przez ten tydzień ((:.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym ale niestety nie mogę nie jestem dobra w pisaniu blogów.Mam nadzieje że ktoś wprawiony zostanie wybrany :) Nat przerwa dobrze Ci zrobi :) Pozdrawaim /Wercia151015 ta która napisała do cb wzoraj na GG :)

    OdpowiedzUsuń
  23. *Kinia356* A co do doświadczenia, to prowadzę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kto miał szósteczkę z ortografii ostatnio? Oto i ja xd Miałam bloga (kiedyś tam), ale usunęłam...;/ I tak widzę tu nawał redaktorów, ale nudzę się w domu więc czemu nie :D
    agnieszka.sadowska102001@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe kogo Nat wybierze XD Jestem bardzo ciekawa , pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłoszę się...
    Nick/Login na MSP: AngeLovex3
    e-mail: angeloveprox3@gmail.com

    Powodzenia innym!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozumiemy Nat ;3
    Ta przerwa dobrze Ci zrobi :)
    Nie zgłaszam się bo i tak jestem poczatkujaca ..Ale życze powodzenia bioracym udział
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć, nazywam się Martyna i miałam bloga o MSP, wspominałaś że jest fajny więc postanowiłam się zgłosić. Nie używam tzn. ,buziek" ani nie robię błędów ortograficznych. Nie gram w Moviestarplanet już od dawna, ale marzę o zostaniu redaktorką więc wejdę na konto i troszkę się ogarnę ( nazwa: mosa78 lub Angeley ) Znam się na bloggerze dość dobrze- mam duże doświadczenie więc możesz mnie wybrać. Gdybym ujrzała post typu ,, A redaktorką zostaje mosa78 " będę strasznie szczęśliwa. Jak chcesz możesz wybrać też komentarz z góry, bo jet ciekawy. Maila podam ci prywatnie, bo nie chcę aby do mnie pisano.
    Pozdrawiam, mosa78

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej bardzo chciałabym pisać ten blog (przez ten tydzień oczywiście xD) Niestety nie mam doświadczenia :/ Ale mam duuużo pomysłów na nawet 3 miesiące :) Nie chcę się za bardzo rozpisywać więc ja już kończę.

    Mój login do MSP:
    ziemniaczek2000

    Życzę powodzenia innym osobom ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobić dobre wrażenie zawsze łatwo zrobić, ale co dalej... Sama nie wierze, iż biore udział po raz kolejny w konkursie na redaktora. Byłma już jako wakacyjny. Otóż, nie będę mówiła nie prawdy. Jestem szczera. Na google jestem od 3 lat, lecz z powodu zgubionego hasła do poprzedniego konta, musiałam tworzyć google ponownie. Czy polszczyzna u mnie dobra? Bowiem nie mam pojęcia. Dlaczego? Nie umiem siebie ocenić. Nigdy. Myślę, iż nie pisze jak dziecko, ale żebym pisała nadzwyczajnie, doskonale itp. to nie przesadzajmy ;) Nie znosze się podlizywać. Teraz może wady. Jestem gadatliwa ( oceniam to jako złą ceche ), czasem denerwująca, natrętna i czasem też jestem idiotką. Zalety. Jestem uprzejma, zawsze chce by mój post był idealny, jak już mówiłam, dąże do perfekcji, umiem pocieszać oraz jestem tolerancyjna. To chyba tyle (: Jak coś jeszcze to możesz się śmiało pytać. Pozdrawiam, Jula ( dawniej lovendi )

    OdpowiedzUsuń
  31. Zrobić dobre wrażenie zawsze łatwo zrobić, ale co dalej... Sama nie wierze, iż biore udział po raz kolejny w konkursie na redaktora. Byłma już jako wakacyjny. Otóż, nie będę mówiła nie prawdy. Jestem szczera. Na google jestem od 3 lat, lecz z powodu zgubionego hasła do poprzedniego konta, musiałam tworzyć google ponownie. Czy polszczyzna u mnie dobra? Bowiem nie mam pojęcia. Dlaczego? Nie umiem siebie ocenić. Nigdy. Myślę, iż nie pisze jak dziecko, ale żebym pisała nadzwyczajnie, doskonale itp. to nie przesadzajmy ;) Nie znosze się podlizywać. Teraz może wady. Jestem gadatliwa ( oceniam to jako złą ceche ), czasem denerwująca, natrętna i czasem też jestem idiotką. Zalety. Jestem uprzejma, zawsze chce by mój post był idealny, jak już mówiłam, dąże do perfekcji, umiem pocieszać oraz jestem tolerancyjna. To chyba tyle (: Jak coś jeszcze to możesz się śmiało pytać. Pozdrawiam, Jula ( dawniej lovendi )

    OdpowiedzUsuń
  32. Porszjo tu Garfild ja mogę, pisałam u Ciebie w wakacje, interpunkcje i ortografie mam w miarę dobrą, czasami może mi umknąć jakiś błąd (mam dysortografie) ale idzie mi dobrze, (wiesz, te czerwone kreski pod źle napisanymi wyrazami pomagają ;);):)XD). Nie pisze też za dużo ":3" ":)" "XD" ":p" itd. itp., po prostu czasem dla beki pisze ich dużo tak jak w drugim nawiasie.
    ~Pozdro komar. Nie no bez jaj. Pozdro Garfild XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział,a co mi szkodzi. Nazywam się Ola. Aktualnie nie prowadzę bloga o MSP, aczkolwiek prowadziłam lecz MSP z czasem (jak pewnie każdemu) mi się znudziło. Teraz prowadzę tylko bloga o moim życiu: http://alexsandra-blog.blogspot.com. Jak pewnie zauważyłaś nie nadużywam, a nawet nie używam emotikonek, oraz nie popełniam błędów ortograficznych. Posty będą regularne i schludne. Umiem używać bloggera, robić screeny, wstawiać linki, czy dodawać zdjęcia i filmy. Moje posty na pewno nie będą nudne, oraz nie będą "zaśmiecały" bloga. Jeśli chciała byś się ze mną skontaktować, oto mój: e-mail i nick z MSP.

    e-mail: aleksandramerdas@wp.pl, olamerdas@interia.pl lub olamerdas@gmail.com. (Każdy sprawdzam codziennie)

    Nick na MSP: Misia882234

    Pozdrawiam:
    Misia882234
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, Nat. Zgłaszam się, choć szans mam niewiele... Wiesz jakiego bloga prowadzę, ale i tka go podam. lyod-i-msp.blogspot.com. Myślę, że niczym się nie wyróżniam niż inni, którzy się zgłosili. Ale mam! Zanim napiszę posta, muszę to przepisać na kartkę. I sprawdzam, czy to w ogóle ma sens, bo dlaczego mam wstawiać post którego nie ma najmniejszego sensu? Myślę, że znam się bardzo na prowadzeniu bloga, znam wszystkie bajery bloggera itp. Pisałabym o modzie, najnowszych wiadomościach... O wszystkim! Będę pisać dużo postów - ale bez przesady. Będę milsza niż zwykle - dla bloga. Bo wiem, ze często jestem dwulicowa, wredna itp. Ale, to jest wyjątek. Postaram się to zmienić jak najbardziej. Oczywiście - jeżeli dostanę się na ten tydzień. Niby tydzień, ale zawsze coś.
    Pozdrawiam Gorąco, Porshiu, mam nadzieję, że przeczytasz moje zgłoszenie z uśmiechem na ustach i myślą "Tak, to jest ta osoba"
    Dziękuje.
    E-mail" studentdagmara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chętnie mogę pisać. Jak ty chcesz bo to w końcu twój blog. Mój nick Dira09 a email : dira09@interia.pl ^-^

    OdpowiedzUsuń
  36. A i mój blog - msp-wedlug-diry09.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No i coś o mnie: Jestem kreatywna. Mam sporo pomysłów na posty. Jestem miła i mogę pomóc. :) Lubie po prostu pomagać innym. Taki kontakt z ludźmi jest fajny. W razie kłopotu mogę pomóc, wytłumaczyć coś, itd. W sumie to znam się na blogowaniu, bo mam własnego bloga, ale niestety nie mogę go prowadzić przez ograniczenia czasowe, ale jeżeli mnie wybierzesz, to z pewnością znajdę czas =D
    Nie lubię się opisywać, jakoś tak dziwnie jest mi mówić o sobie, bo sądzę, że ktoś kto mnie zna, zrobi to lepiej. xD Mój blog: nasze-teczowe-msp.blogspot.com :) / Kinia356 =)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nick : Bekka I love e-mail : beka.msp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Prowadzę swojego bloga, więc znam się na pisaniu postów. Błędów nie popełniam.

    Bekka I love
    beka.msp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój nick na MSP:Natalie6412
    Mój blog: we-and-moviestarplanet.blogspot.com
    Gmail napisze Ci na MSP. :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. email : joanna.chilimoniuk@gmail.com będzię bardzo mi miło jak mnie wybierzesz będę posty pisała codziennie jeżeli nie zapomne ale napewno nie zapomne bo codziennie wchodze tw bloga:)

    Pozdro ( Draki ) xD

    OdpowiedzUsuń
  42. I zapomniałam msp: ! Draki ! (zapasowe konto) mam już pare pomysłów na posty :D

    Pozdro ( Draki )

    OdpowiedzUsuń
  43. No z blogów to tylko ty i Abieska :((

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć :).
    Chciałabym poprowadzić Twojego bloga w czasie przerwy. Na Msp jestem od początku, jednak moje główne konto mam dwa lata. Podczas twojej nieobecności z pewnością uzupełniałabym blog. Myślę, że jestem miła i kreatywna. Mam dużo pomysłów na posty :).

    Pozdrawiam,

    natalinn12
    e-mail: weronikamalwina22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :3 O mnie: Mam na imię Ola, jestem kreatywna (aż za bardzo...), lubię rysować, kocham zwierzęta, blogami zajmowałam się już dawniej. Mój blog (z którego niestety odeszłam) to tarianna.blogspot.com po prostu nie miałam czasu na pisaniu na nim, ale jeśli chodzi o tydzień nie ma sprawy :) Jak widzisz, nie robię błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, z poskiego mam na razie 6, więc to nie stanowi problemu, gdybym miała już pisać posty, to pisałabym je około 15 (oczywiście chodzi o szkołę) posty dodawałabym co 1, 2 godziny, aby czytelnicy się nie nudzili ;) Jest jeszcze jednen plus, ponieważ jestem chora, ale w piątek (jutro) wracam do szkoły.. Mój adres e-mail tarianna.msp@o2.pl
    Pozdrawiam Tarianna (to moja nazwa na MSP) :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :3 O mnie: Mam na imię Ola, jestem kreatywna (aż za bardzo...), lubię rysować, kocham zwierzęta, blogami zajmowałam się już dawniej. Mój blog (z którego niestety odeszłam) to tarianna.blogspot.com po prostu nie miałam czasu na pisaniu na nim, ale jeśli chodzi o tydzień nie ma sprawy :) Jak widzisz, nie robię błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, z poskiego mam na razie 6, więc to nie stanowi problemu, gdybym miała już pisać posty, to pisałabym je około 15 (oczywiście chodzi o szkołę) posty dodawałabym co 1, 2 godziny, aby czytelnicy się nie nudzili ;) Jest jeszcze jednen plus, ponieważ jestem chora, ale w piątek (jutro) wracam do szkoły.. Mój adres e-mail tarianna.msp@o2.pl
    Pozdrawiam Tarianna (to moja nazwa na MSP) :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mój nick na MSP:Natalie6412
    Mój blog:we-and-moviestarplanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. OliwiaTinistas

    kruczgra7@gmail.com

    będę pisać posty jak tylko to będzie możliwe, ale będzie problem z tematem posta, ale tak to nie ma najmniejszego problemu. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)