Menu

piątek, 24 października 2014

Problemy z misjami halloween'owymi - Poradnik

Cześć!
Na forum jest pełno tematów, że jest problem ze znalezieniem tych "misji" halloweenowych, o których pisałam w poprzednim poście. Jest na to rozwiązanie. Mam ten sam problem, powinna mi się pojawić w lewym górnym rogu dynia, ale również jej nie mam, jednak wiem, jak można włączyć i znaleźć te całe "misje". Pierwsze co robimy to wchodzimy i rozwijamy aktywność:
Klikamy w newsy, czyli tą ostatnią ikonkę, kartkę z pinezką i wyskoczy nam to:
Jeśli wam się to nie pojawi to kliknijcie na ostatnią kropkę u góry co jest na fioletowo, a potem naciśnijcie na ten obrazek i wyjdą nam misje, czyli to:
Myślę, że pomogłam.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Ja raz dostałam bana na 18 dni za to że napisałam niby moje hasło ;-; Podałam moje hasło które miałam na początku gry a oni to biorą za aktualne hasło ;-;

    Pozdrawiam
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak znalesc dynie?
    Zielone Dynie wiecie gdzie są trzy ale 2 pozostale są w "Gry" (albo w innych zakladkach np. Zakupy).
    Gdzie są pomaranczowe dynie?
    3. są w miescie filmow a 2 w zakupach. :)

    Jesli nie bedzie ich zalogujcie sie jeszcze raz. :3

    Mysle ze pomoglam :) to dla tych co nie wiedzieli ;)

    Pozdrawiam :)

    ~Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pomogłaś naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na ten posty :3 i dzięki za pomoc. Super piszesz posty Nat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thang You xD Niezdara nie wiem nic xD Pzdr-Patga

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)