Menu

czwartek, 9 października 2014

Powrót

Cześć!
Wczoraj napisałam, że postów nie będzie z powodu nauki, miałam tak wiele na głowie, że nie wyrobiłam się.... Z francuskiego mam już zagwarantowaną jedynkę lub dwójkę, tak się zdenerwowałam, że przez resztę lekcji ciągle myślałam tylko o tym. Najgorsze jest to, że to nie moja wina, tylko nauczycielki. To dlatego, że ona powiedziała nam kompletnie co innego do nauki, na dodatek cały test był w języki francuskim i w pewnym momencie nawet nie wiedziałam w którym polu się podpisać .....
Wszystko jest takie chore, jutro jeszcze sprawdzian z matematyki, którą poprawiłam w małym stopniu, ale jutro znowu dostanę pewnie 1.
No i jak tu normalnie żyć.....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)