Menu

wtorek, 7 października 2014

Powrót

Cześć!
Wracam już do pisania postów, ten jeden dzień wolnego dał mi dużo czasu dla siebie i mogłam się przy tym pouczyć, bo pisząc czytałam tę lekturę oraz robiłam różne zadania, myślę, że ten tydzień minie szybko i fajnie.
Teraz zabieram się za pisanie postów, więc za chwilę pojawi się już normalny. Niewiele chciałabym tutaj dodać, bo to tylko informacja, która też jest dosyć istotna.
Przyznam szczerze, że nie lubię pisać już postów na tym roku od kilku miesięcy, po prostu nie chce mi się, lenię się, a wiedziałam, że kiedyś tak będzie i jest, a na dodatek mam dużo nauki i nawet jeszcze zaległości gdy nie było mnie w szkole.
Tracę chęć do prowadzenia jakichkolwiek blogów, pewnie jeszcze nie cały rok i go opuszczę, ale bywa, nie wiem co się stanie, być może przejdzie mi i dalej będę chciała go prowadzić.

Do zaraz!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Nawet o tym nie myśl! :c
    Będziesz prowadzić bloga. :@
    XD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej noo :c nie rob nam tg :c nie znam lepszego bloga niz tw ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sie ciesze!

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat, mogłabyć "zareklamować" mój nowy konkurs na blogu ? xD

    sasha1044.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)