Menu

poniedziałek, 27 października 2014

Postanowienie

Cześć!
Poprzedniego posta jak widać pisałam z emocji i ze złości. Teraz tyle osób do mnie pisze, że nie wyrabiam. Szczerze to nie chcę odchodzić, macie rację, że jeśli odejdę to się między innymi poddam, a tego raczej nie chcemy, prawda?
Wy wszyscy mieliście przez ten czas rację, ale jeśli byście sami mieli hejty to chyba wiedzielibyście jak to jest, po prostu nie słuchasz rad innych i jesteś wkurzona, nie myślisz o niczym. Przyznam szczerze, że jest mi teraz przykro, że napisałam tego posta, ale mam już dosyć, ta cała sytuacja niszczy mi nerwy. Zobaczyłam posty na innych blogach:


Link: http://msp-i-moje-przygody.blogspot.com/2014/10/krytyka-na-temat-xxporshiaxx.html

Link: http://natka1282-i-msp.blogspot.com/2014/10/angie-i-xxporshiaxx.html
Dostaję też mnóstwo wiadomości, komentarzy, żebym się nie poddawała. Szczerze mówiąc chciałam zobaczyć ilu z was jeszcze zależy na mnie i na tym blogu, teraz wiem, że to byli po prostu HEJTERZY.
Od dziś:
- Nie przejmuję się hejtami innych,
- Nie będę czytać postów na blogu Angie,
- Robię to, co mi się podoba, a skończę z grą jak mi się znudzi.
Myślę, że to rozsądne rozwiązanie tej sytuacji, bo będzie normalnie, a ja nie będę się niczym przejmować, wiadomo pewnie kiedyś tam mocno w szał wpadnę, ale to zależy jaka będzie sytuacja. Już jutro pojawią się normalne posty, a za chwilę pojawi się halloweenowy wygląd bloga!

Dziękuję, że daliście mi do zrozumienia to wszystko
Mam nadzieję, że się już nie zawiodę, bo nie chcę ciągle tak odchodzić i wracać, nie ma to sensu dłużej, a wiem, że bez bloga żyć nie mogę, po prostu za dużo mnie z nim wiążę, nie potrafię go zostawić, prowadzę go już nie całe dwa lata, są na nim moje wszystkie wspomnienia, kocham go jak osobę, którą zawsze kochałam i kochać będę.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Dobrze zrobiłaś :)) Tak się cieszę, że podjęłaś słuszną decyzję :)) Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy to mój blog ;3
    Nie przejmuj się tą smarkulą, jesteś lepsza od niej. Nie usuwaj bloga, tyle wspomnień z nim jest.. :(
    Wszyscy z tobą są, a z tym smarkiem zaledwie 5 osób. Nie poddawaj się ! ♥♥

    Pozdrawiam
    Monika123587

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra decyzja i cele =D
    A wygląd bloga zacny!

    OdpowiedzUsuń
  4. O moj blog XD
    Dziekuje ze zostajesz <3 Bede miala co czytac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo dobrze ! Kochamy cie <3 !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że zostajesz ja na MSP jestem Violetta Werty

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)