Menu

poniedziałek, 20 października 2014

Post pożegnalny!

Witam, Tu Nataliaa =)
Dzisiaj się z wami żegnam. Nie pisałam tu długo, no ale cóż :)).
Dziękuję za miłe komentarze, i wiadomości na poczcie, ale też za hejty, bo dały mi dużo do myślenia.
Wielu nie pasowało to jak pisałam, kiedy pisałam, ile pisałam itp. Nie przejmuje się tym aż tak, ale wiadomo... Może to mi na przyszłość pomoże.
Dziękuję tym, co pisali do mnie na pocztę z pomysłami na posty. Nie mogłam ich zrealizować, i bardzo mi przykro. Mam nadzieję, że nikt nie będzie tym pokrzywdzony.
Chciałam, żeby te kilka dni wyglądały troszeczkę inaczej, ale wyszło jak wyszło.
Dziękuję Porshi, że mogłam tu choć chwilkę pisać.
Hmmm... Nie wiem co jeszcze.
Jeżeli ktoś coś ma do mnie ważnego możecie pisać na MSP.
Możecie zaprosić, czy co tam chcecie :).
Jak ktoś potrzebuje pomocy w lvl, czy coś to też piszcie, pomogę.
Kończę powoli. Jak ktoś ma jakiegoś hejta czy coś, to komentujcie, chętnie poczytam.
To chyba tyle.

DZIĘKUJĘ.

Pozdrawiam, Nataliaa =)

3 komentarze:

  1. Już Tęsknię ! ! ! <333 ps: pomoc w levelku by się przydała ;) ~VIOLETTA19799

    OdpowiedzUsuń
  2. Papa Nataliaa =)! :( Twoje posty były ciekawe. ;)


    Pozdrawiam
    ~Minnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie piszesz już na blogu Nat :( Posty były fajne :) Cieszę się, że Nat wybrała akurat Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)