Menu

piątek, 17 października 2014

Post powitalny + moja organizacja!

Witam!
Tu Nataliaa =)!
Jak już zapewne wiecie, Porshia zrobiła sobie przerwę. Przez ok. tydzień będę pisać tutaj ja. Bardzo dziękuję jej za taką szansę.  Chcę, aby moje posty przypadły wam do gustu, więc jeżeli będziecie mieć jakieś uwagi- proszę pisać. Może najpierw się przedstawię, aczkolwiek nie chcę pisać tutaj wszystkiego o mnie, bo to nie ma sensu. Napiszę tylko kilka najważniejszych informacji :).
Jak łatwo się domyślić na imię mi Natalia. Mam 13 lat- 1 klasa gimnazjum.
Moja nazwa na Moviestarplanet; Nataliaa =)
Mój gmail; nataliaa340@gmail.com
GG; 51815279
Ask; Mam tylko prywatnego, jako tako nie podaje.
Inne; brak, nie podaje prywatnych.
Kontaktować się ze mną możecie jak chcecie. Wygodniej by mi było gdybyście pisali na MSP, ale jeżeli wolicie w inny sposób to proszę bardzo :).
Moja nazwa jest okropna, nie będę jej komentować.
Nie wiem dokładnie do kiedy pisze, ale spokojnie, Porshia niedługo wraca, a wtedy ja "wylatuję".
O jakich porach możecie spodziewać się ode mnie postów;
Piątek; Piszę dopiero teraz, ponieważ wróciłam do domu po siedmiu lekcjach.
Sobota; W każdej chwili jestem w stanie napisać. Zrobię to gdy tylko dostanę się do laptopa.
Niedziela; Podobnie jak w sobotę.
Poniedziałek; Ok. godziny 15.00 - 16.00
Wtorek; Ok. godziny 15.00 - 16.00.
Środa; Ok. godziny 14.00 - 15.00.
Nie wiem do kiedy piszę, więc wzięłam pod uwagę te kilka dni.
Mam do was jeszcze kilka pytań; Jakich postów się ode mnie spodziewacie? O czym mam pisać i co was ciekawi? O czym lubicie czytać?
Ehh, szczerze to miałam wiele spraw do napisania, ale jakoś tak wszystko wyleciało mi z głowy...
Przypominam, jeżeli macie jakieś pytania lub uwagi piszcie do mnie na MSP, ewentualnie GG lub tutaj w komentarzach.
Jeszcze dzisiaj napiszę ok. 1-2 posty.

Dziękuję i pozdrawiam.
Nataliaa =)
Ps. Bez loga itp, ponieważ uważam, że to niekonieczne :)).

3 komentarze:

  1. Oddzielaj bardziej części posta, tzn. tak, jak akapitami w np. liście. Wtedy będzie bardziej estetycznie i lepiej się będzie czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty bardzo dobrze się zapowiadają. Ale mam jedną rade. Ważne informacje oddzielaj aczkowiek możesz "pogróbić" czcionkę lub ją powiększyć.
    Pozdrawiam:
    Misia882234
    Alexsandra

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe posty :)
    Lubię czytać o śmiesznych rzeczach np. o dzieciach na forum xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)