Menu

środa, 22 października 2014

Post organizacyjny

Cześć!
Dziś posty pojawią się o 16-17, ponieważ niedawno skończyłam swoje zajęcia, po czym wróciłam do domu, niestety nie mam tak lekko w szkole, więc powiem wam o których godzinach którego dnia (mniej więcej) będą posty w dany dzień. Zacznijmy od początku, czyli poniedziałku.
Poniedziałek - 16,
Wtorek - 15-16,
Środa - 16,
Czwartek - 15-16,
Piątek - 13-14
Sobota - Brak
Niedziela - Brak
To będzie wyglądało mniej więcej jak na powyższym "grafiku", pozwólcie mi, że tak to nazwę. Jeśli chodzi o "brak" w dni, które są dla nas wolne, nie chodzi o to, że postów nie będzie, tylko o to, że nie wiem o której godzinie się pojawią, ale pewnie gdzieś późnym rankiem lub po południu. Jeśli chodzi o bana, to dopiero jutro będą w miarę normalne posty, ponieważ dopiero jutro kończy mi się ban.

To wszystko, do zaraz!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Nat Ktoś z Twoich moderatorów zbanował mnie na Chacie :(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)