Menu

sobota, 25 października 2014

Polecany blog + looks

Cześć!
Chciałabym polecić w tym poście bloga Wiktorii (0wika0) oraz jej przyjaciółki (Jagodzianka;*). Obiecałam jej to wczoraj, więc post pojawia się dziś, w tej chwili.
Mały podgląd:
Jak widać wygląd już halloweenowy, adminka bloga bardzo sympatyczna, wczoraj bardzo fajnie mi się z nią rozmawiało, także polecam.
Postów jest w tej chwili 28, bloga prowadzi od 25 lutego 2014 roku, ale stara się pisać posty zwłaszcza że teraz pisze go z nią jej przyjaciółka, właśnie Jagodzianka.
Link: http://0wika0-i-msp.blogspot.com/
Zapraszam!
Drugą sprawą są nowe looki. Zrobiłam wczoraj już look jaki będę posiadać na nagłówku, więc macie już drugą podpowiedź.
Zapraszam do dawania love it, dziękuję za tak wielkie pochwały jeśli chodzi o moje kreacje, bardzo się cieszę, że się większości podobają.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS jeśli coś miałam jeszcze komuś polecić, to zapraszam do pisania w komentarzu.

1 komentarz:

  1. Chętnie wejde na tego bloga :)
    A co do looków to masz talent ;)

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)