Menu

czwartek, 23 października 2014

Polecane Filmy

Cześć!
Dziś kolejna seria filmów "polecanych", przyjaciółki poprosiły mnie o polecenie filmu, więc zrobiłam to, sama zaraz będę robić film (jak skończy mi się ban) i napiszę wtedy ostatniego posta w dniu dzisiejszym gdy zrobię film.
Pierwszym będzie film MissKluchy, której miałam polecić już wczoraj, ale zapomniałam dodać ją do listy osób, którym polecam filmy, więc zrobię to dziś.
Film nazywa się "Urodzinowa Laleczka", przypomina mi horror Annabelle, na którym byłam w kinie, jest straszny, ale bardzo ciekawy, polecam.
Drugim filmem jest film NIEZAWODNEJ DARII

Film nazywa się "Nowa w szkole #2", zapraszam też na część pierwszą!

Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS następny post pojawi się za jakieś 2-3 godziny, bo czekam, aż skończy się ban i zrobię obiecany film.

1 komentarz:

  1. A ja mam dzisiaj urodziny! XD Ty bana (zachwilę się skończy) a ja urodziny xd
    ~Jula5341

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)