Menu

wtorek, 21 października 2014

Polecane filmy

Cześć!
W tym poście chciałabym polecić filmy moich przyjaciółek. Poprosiły mnie, więc postanowiłam im trochę wspomóc, a zawsze jakaś mała pomoc się przyda.
Po pierwsze chciałabym zaprosić was na nowy film DiedFromYou pod tytułem "Jestem Oszpecona!", w chwili obecnej jest już 1297 wyświetleń, a wiem, że po tej całej historii z rakiem możecie w to nie uwierzyć, ale nie wiecie jaka jest prawda, może uważacie, że ona kłamie, ja wiem to lepiej, ale czemu to już nie powiem, bo nie mogę.
Dużo osób chciało też jej zdjęcie jak jest poparzona, postanowiła dodać je na swojego bloga http://dii-msp.blogspot.com/, również zapraszam.

Kolejnym filmem jest film pod tytułem "Dominika, zniszczyłaś mi życie!", która autorką jest Ichigo Momomiy.
W chwili obecnej ma 1767 wyświetleń, film znajduje się na drugiej stronie w highscores/top, więc podziwiam jej pracę. Wierzcie czy nie, ale też prawdy nie znacie żeby osądzać.
Ichigo także ma bana dzięki waszym zgłoszeniom, nie jest nam miło, ale cóż, nie zależy już to ode mnie.

Następnym filmem jest film Kashmai, posiada tytuł "Mam zniszczone życie"
Póki co posiada 165 wyświetleń na filmie, tym razem również proszę o nie ocenianie go, jeśli nie znacie prawdy, to po prostu bez sensu.

Ostatnim filmem, który dziś polecę jest film CH3MICAL, jednak jest on na jej nowym koncie, które ma nick lethargic. Nick według mnie bardzo ładny, ale nie chodzi mi tutaj bardziej o filmy, tylko o filmu tak zwane "10 sek". To jej nowe konto, więc pomoc mile widziana.

To wszystko jeśli chodzi o polecanie filmów w tym poście.
Dziękuję.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)