Menu

niedziela, 26 października 2014

Polecane blogi

Cześć!
Miałam polecić dwa blogi, nie mam pojęcia czy jednej osobie wcześniej obiecałam polecać bloga, bo przeglądałam wiadomości i nic takiego nie było, ale cóż, skoro już polecam jeden blog, to czemu by nie polecić drugiego?
Zacznę od bloga Kwiatuszek 555
http://gwiazdy-z-msp.blogspot.com/
Blog bardzo mi się podoba, wygląd bardzo ładny, posty pojawiają się, ogółem blog bardzo dopasowany i ładny.
Moje uwagi:
Tło jest zbyt jasne i razi w oczy,
Chat trochę nie pasuje, bo jest niebieski, ale to mi za bardzo nie przeszkadza, bo to twój gust i styl.

Zapraszam i polecam.
Drugim blogiem będzie blog niki mix
http://niki-mix-msp.blogspot.com/
Blog podoba mi się, lubię taki układ bloga, kiedyś chciałam sobie właśnie taki zrobić, jednak po prostu wolałam dodać chat i odrobinę innych rzeczy, blog prosty i pojawia się co najmniej jeden post dziennie, także dobrze.
Uwag nie mam, jedynie mogłabyś popracować bardziej nad nagłówkiem, ale nie każdy musi potrafić, a z pewnością się kiedyś nauczysz robić je świetnie.

Zapraszam i polecam.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Zajrze c:
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poleciiabys mój?
      karolcia-movie-star-planet.blogspot.com

      ~Klaudia_17

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)