Menu

sobota, 4 października 2014

Polecane blogi!

Cześć!
Obiecałam polecić kilka blogów, których po prostu nie miałam okazji polecić lub nie miałam wyjątkowo czasu, tylko w weekendy muszę się ogarniać, ponieważ wtedy jest trochę czasu, ale w tygodniu kompletnie go nie ma, skoro prawie cały czas przychodzę do domu o godzinie 16...
Zacznę od bloga, którego właścicielka mnie wręcz błagała o polecenie, ale jakoś nie miałam na nic czasu, więc postanowiłam że to zrobię jak tak bardzo chciała.
Bloggerka chyba dopiero zaczyna, bo jest dopiero 230 wyświetleń, ale ona mnie tak prosiła, że po prostu to zrobiłam.
Właścicielką bloga jest kontrastowa013
Link do bloga: http://believe-is-magic.blogspot.com/
Mam nadzieję, że ktoś tam wejdzie chociaż na chwilę.

Drugi blog, który chcę polecić jest już mojej koleżanki a zarazem komentatorki miesiąca ! Klauda !

Justyna, zwana jako Dżasta prowadzi tego bloga od soboty 13 września, 2014 roku. Zachęcam.
Link: http://msp-razem-ze-mna.blogspot.com/

Zapraszam i dziękuję!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. 1 blog mi sie nie podoba, za to 2 jest genialny ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chciałabym polecić swój karolcia-i-movie-star-planet.blogspot.com ^^ ~Klaudia_17

      Usuń
  2. Weszłam na blogi, są bardzo fajne. Mogłabyś polecić mojego ? Jak oczywiście będziesz miała czas, i chęć. olliwka1000-i-msp.blogspotcom.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. WesZlam na obydwa blogi,lecz sa dla mnie słabe.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)