Menu

wtorek, 28 października 2014

Ostrzeżenie, oh

Cześć!
Po raz kolejny dostałam tak naprawdę za nic ostrzeżenie. Mam w statusie napisane, że zapraszam na film, nie ma w nim żadnych przekleństw, brzydkich wyrazów, "niestosownych słów" ani nic takiego. Siedzę sobie spokojnie, a tam przy logowaniu wyskakuje to:
Po prostu mam już dosyć. Co chwilę praktycznie mam bana, albo durne ostrzeżenie, co, zazdrościcie że mam już ponad tysiąc wyświetleń na filmie? Starałam się i tak będzie, nie ode mnie zależy czy to oglądacie, czy nie, to wasza racjonalna decyzja!
MSP robi się grą dla małych dzidziusiów, nic nie da się zrobić, a każdy film jaki byś tylko nie zareklamował/a od razu zostaje hejcony i padają na Ciebie zgłoszenie.
Dosyć tego, nie moja wina jeśli dostanę bana forever, po prostu to logiczne, że odejdę, bo nie ma sensu robić konta od nowa.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Moge się założyć że to Angie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej znajomej modzi wysłali ostrzeżenie za to, że napisała "Nowy Film! Prawda o loom bands. Odkryj prawdę :o". Moderatorom się najwyraźniej nudzi, ponieważ dają ostrzeżenia praktycznie za nic.

    ~kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczą ci wszystkiego i dlatego zgłaszają. ~ Wiktoria11109

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo tak naprawdę masz ostrzeżenie, bo nick DiedFromYou to właśnie Died znaczy śmierć i dlatego msp zabrania nawet używać słowa "śmierć".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo myśleli, że w "Prawdzie..." wypiszesz ich dane osobowe. Ale mogła Cię zgłosić Angie, albo ktoś od niej.

      Usuń
  5. Modzi cię koffajom XD
    mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam ostzreżenie za to że napisałam do kol "Jak się nazywasz na skypie?" bo chciałam z nnią prozmawiać. Czy to ona mnie zgłosiła czy to Moderatorzy to wykryli?? Jak ona to Nwm, ale moderatorzy... Żal... ;C

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)