Menu

środa, 22 października 2014

Ostatni dzień bana...

Cześć!
Odliczam dni, w których wreszcie mój ban minie, a ja będę mogła normalnie pisać i zrobić w końcu ten obiecany film, o którym wam opowiadałam. Do końca bana zostało obecnie równo jeden dzień, także jakoś wytrzymam wreszcie ten czwartek.
Ban banem, cóż poradzić. Na szczęście jeszcze tylko jeden dzień, a ja muszę napisać jeszcze dziś ostatni raz kilka postów jakie wlecą mi do głowy, mam nadzieję, że jutro po banie znajdę wszystkie tematy, pewnie mam mnóstwo wiadomości, ale no niestety ich nie odbiorę do jutra.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)