Menu

poniedziałek, 20 października 2014

Oficjalny powrót!

Cześć!
Właśnie wróciłam ze szkoły, jest godzina 16, jutro mam sprawdzian i kartkówkę, a do tego zadania domowe, jak zwykle nie nauczę się, ale cóż, sprawdziany z biologii wyglądają tak:
Pan dyktuje o czym będzie mówił i to opowiada, nie ma żadnych notatek i nie podaje zagadnień do sprawdzianu. Przepraszam bardzo, ale jak się tu czegoś nauczyć?
Dziś miałam również kartkówkę z matematyki i powiem, że cieszę się, bo nie uczyłam się, a dostałam 4+, co mnie zadziwiło.
Chciałam tylko napisać, że powracam już oficjalnie. Pewnie takie przerwy lub brak postów przez może 1-2 dni w tygodniu będą, bo mam swoje obowiązki i swoją naukę, a na bloga tracę jakieś 2-3 godziny, a jest to dość dużo. Piszę wiele postów dziennie, zazwyczaj 5, czasami więcej, raz zdarzyło mi się napisać około 17 postów, nie wiem jakim cudem, ale udało się.
Widzieliście już pewnie post pożegnalny redaktorek? Cóż, chciałabym wam podziękować za może niezbyt udane (według czytelników) dni zastępstwa, ale pozwoliłam sobie dzięki temu na przerwę. Za chwilkę pojawi się jeszcze jeden post, bo jak wspominałam jest około 5 dziennie, a jutro będą już normalne i na temat. Na pytania zaległe z posta również odpowiem już jutro.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Super! Tak tęskniłam :D

    Niezalogowana zbanowana Aglet888 ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że wróciłaś!
    Szkoda że nie zdążyłam napisać posta porzegnalnego

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)