Menu

wtorek, 21 października 2014

Odpowiedź

Cześć!
Nie, nie jest to post poświęcony na odpowiedzi w poście, w którym można było zadawać pytania, ale do tego posta też dziś przejdę. Przeglądając komentarze do moderacji, pojawił się komentarz od jednej z komentatorek miesiąca - Liliany0555, w którym było pytanie. Brzmiało ono tak:


Pytanie to zadaje mi wiele osób, jednak nie chce mi się na to odpowiadać każdemu z osobna. Nie, nie będzie już raczej nigdy 4 panny. Adres taki pozostał i go nie zmienię, bo nie będziecie mogli znaleźć bloga. To ja stworzyłam tego bloga i to ja pozwoliłam dawnym przyjaciółką prowadzić go wraz ze mną, to ja zawsze najwięcej pisałam, to ja nim rządziłam i zawsze był dla mnie jednym z najważniejszych rzeczy i tak już pozostanie. Redaktorek na tym blogu NIE MA i proszę tego nie mylić. Pamella tu jest, bo lubi dodawać mi muzykę na bloga, ona zawsze ma dużo utworów do dodania i jej się chce, UkradnijDlaMnieNiebo co kilka tygodni pisze jeden post w którym robi look, a później go prezentuje innym, którzy wpiszą się w komentarzu pod postem, więc w sumie zostałam ja, pisząca na tym blogu odkąd go założyłam bez przerw (chyba że się coś stało jak niedawno lub gdy nie miałam internetu). Zapamiętajcie to, że nie chcę już żadnych redaktorów, nauczyłam się prowadzić tego bloga sama i jest mi z tym dobrze, nawet jeśli często nie mam czasu ani ochoty, ten blog jest ze mną od początku tej gry, ponieważ założyłam go gdy miałam trzeci level. Wszyscy odeszli z tego bloga i po prostu zostałam sama, ale jest mi tak dobrze...

Myślę, że już to zrozumieliście.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. To słodkie xd Rozumiem Cię , nie chcę abyś mnie źle zrozumiała, ale zawsze będę tęsknić za tymi czasami . ( nie uważam , że teraz jest źle) Po prostu nic nie trwa wiecznie ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)