Menu

niedziela, 26 października 2014

O filmie...

Cześć!
Chciałabym w tym poście powiedzieć wam coś o moim filmie "cała prawda". Mam już dosyć niektórych reakcji, a to na forum, a tamto, a to że nie wierzę, a tu że nie wiem czy wierzyć. Reklamuję film, żeby każdy wiedział o co chodzi. Niektórzy znają mnie, niektórzy Ichigo, DiedFromYou, a jeszcze inni Yosaine. Żeby to rozpowszechnić reklamuję to wszystko na forum. Nie miałam jeszcze hejtów, jedynie może ze dwa, ale to nic takiego.
W chwili obecnej film ma 526 wyświetleń, za co bardzo dziękuję, SC i fame przydadzą mi się tak przy okazji.
Nie rozumiem tylko niektórych... Po co pisać, że to nie prawda, skoro wy tego nie wiecie? No trochę logiki, my wiemy lepiej co jest prawdą, a co nie. Zrobiłam ten film specjalnie dla was, żeby skończyć już ten żałosny temat, ale to że niektórym nie chce się obejrzeć, albo już walą hejty z góry, to ok, mogę wywnioskować, że po prostu jest osobą, która tylko osądza z góry. Jak wspominałam hejtów były może tylko dwa, ale na przykład taka "kochana" Angie pisząca o mnie bzdury na swoim "cieplutkim" blogu, to denerwuje.

Myślę, że zrozumieliście to wszystko i trochę więcej powagi i szacunku do niektórych.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Tez nie rozumiem ludzi którzy mówia że to nie prawda, przeciez wy wiecie lepiej
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)