Menu

niedziela, 26 października 2014

O co chodzi z Pa.? - Wyjaśnienia

Cześć!
Ostatnio zauważyłam, że jest wiele problemów jeśli chodzi o te halloween'owe zadania, więc postanowiłam wam wszystko wyjaśnić.
Zawsze powinniście mieć taką dynię po boku w lewym górnym rogu, ale jeśli jej nie macie (ja nie mam), to postępujcie zgodnie z instrukcją w tym poście, którego napisałam dwa dni temu: >KLIKNIJ<
Druga sprawa są to Pa. w zadaniach. Jest na przykład 26 Pa, 24 Pa.
O co w tym chodzi?
 Na powyższym zdjęciu jest "Odblokuje 26. Pa"
Chodzi o to, że następne zadania będą odblokowane dnia 26 października, Pa oznacza miesiąc październik, myślę, że to już zrozumieliście.
Co do dyń, to znajdziecie je w zakątkach zakupów, w mieście filmów, zwierzakach, chacie oraz w grach, przynajmniej ja tam wszystko znalazłam.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. U mnie pisze, że odblokują 27 października. #LEL ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za wiadomosc o dyniach :)
    A co do pa myslałam ze sie ze mna zegnaja xD

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj by zagłosować xDD


    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)