Menu

środa, 29 października 2014

Nowy wygląd bloga!

Cześć!
Zrobiłam nowy wygląd, ale oczywiście zapomniałam już o tym napisać, wygląd ten jest poświęcony świętu zmarłych, halloween. Specjalnie zrobiłam bloga tydzień wcześniej, żeby wystrój nie był tylko na jeden dzień, bo potem go zmieniam na inny, normalny.
Mam nadzieję, że wygląd wam się podoba mimo wszystko starałam się, może nie jest idealny, ale moim zdaniem nie najgorszy.
Niektórzy myślą, że zrobiłam źle nagłówek, bo odstaje kawałek "tła" po lewej stronie, nie, to ma tak być specjalnie, przecież w tej animacji było takie tło, więc nie da się tego wyciąć, bo to drzewo.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Mam pytanie . jak zmieniasz tło strony i wygląd bo ja jakoś nie moge, a też mam na blog spot?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten wygląd, związany z Halloween. Robisz bardzo ładne tła ! :)

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zauważyłam, że to drzewo, a wygląd bloga jest bardzo piękny, założę się, że nikt takiego jeszcze nie miał z blogów MSP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zmieniasz wygląd bloga? Też mam blog na blogspoci ale nie umiem

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)