Menu

niedziela, 5 października 2014

Nowy wygląd bloga!

Cześć!
Wczoraj zrobiłam małą przemianę jeśli chodzi o wygląd bloga. Postanowiłam zrobić coś jesiennego ponownie. Na początku jesieni zrobiłam tło z liście i inne takie dodatki na pomarańczowo itp, ale przecież w jesieni jest też zieleń, czerwień i postanowiłam to wykorzystać. Wiem, że tło wygląda trochę jak dywan (a może im nawet jest), ale myślę że pasuje. Nie lubię jasnych blogów, więc jakoś za tydzień lub dłużej zmienię szablon na jakby czarne drewno, ale dodam do tego niebieski lub inny kolor. Będzie odbiegał od jesieni bo jedyne szablony jakie lubię robić to odbiegające od świata (kosmos, świat itp) lub na lato.
EDIT:
Bloga zmieniłam jednak na ciemny ze względu na to, że innym psuł się blog od tła i były za jasne kolory. Blog nie musi przedstawiać jesieni, więc dodałam dodatki niebieskiego.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Nowy wygląd bloga jest śliczny ! <3

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. To wygląda na wiosne Nat. XDDD Zreztą ja znam twoje zamiary i wiem że jutro lub dziś zmieniasz szablon. -B
    Sama mówiłaś że rzygasz tym wyglądem. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny, po prostu super!<3 ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny jest wygląd tw bloga Nat.:))
    -kot bella

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny ten blog niebiosko-czarny(drewniany xDD)
    Połaczenie moich dwóch ulubionych kolorow :-D I ten look w nagłówku..prześliczny! :*

    Snakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)