Menu

poniedziałek, 20 października 2014

Nowy wygląd bloga - Już wkrótce!

Cześć!
To mój ostatni post na dziś, ponieważ jest on piątym postem, a zrobiłam sobie taki jakby plan postów, który stosuje już od kilku miesięcy, aby nie mieć problemów, bo i tak piszę za wiele. W tym poście chcę przekazać wam informację na temat halloween'owego wyglądu bloga, który pojawi się za nie całe dwa tygodnie na tym blogu. Muszę was zdziwić, ponieważ będą w nim cząstki moich przyjaciółek - DiedFromYou, Ichigo Momomiy i Yosaine. Nie chodzi o to, że razem robiłyśmy wygląd bloga, tylko po prostu będą ze mną uczestniczyć w nagłówku i stworzę napis coś w stylu "XxPorshiaXx, DiedFromYou, Ichigo Momomiy oraz Yosaine zapraszają na chwile grozy!", nie wiem, czy dam nicki bo to takie trochę bez sensu, ale chciałabym jednocześnie dzięki temu wypromować ich blog - dii-msp.blogspot.com. Proszę, nie wmawiajcie mi, że znamy się kilka dni - to nie prawda. Znamy się już całkiem spory kawał czasu, póki co są mi najbliższe (jeśli chodzi o przyjaciółki). Mogłabym pokazać wam kawałek tła, ale wolę to pozostawić na niespodziankę, więc czekajcie cierpliwie!
Dziś w sumie były posty organizacyjne, nadal mam bana na Porshii, kończy mi się on w czwartek, ale jutro będą już zwykłe posty, oczywiście na temat.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Nat, o co chodzi z ''MY PORSZJE'' ?
    Ciekawi mnie to ;) ciesze sie że wruciłaś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się nowego superowego wyglądu bloga :D ~ kristin213

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów będą 4 panny z jednej wanny? Pamiętam kiedy pierwszy raz weszłam na tego bloga. Boże Narodzenie 2013 rok,to były czasy kiedy razem się trzymaliście. Teraz może będą inne osoby na nagłówku ale będą. Redaktorki są narazie trzy,Pamella,Ukradnijdlamnieniebo i ty. Jeszcze jedna i wrócimy tak w połowie do tamtych czasów. POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać nowego wyglądy bloga ! Ty zawsze robisz coś ładnego, innego.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)