Menu

czwartek, 23 października 2014

Nowe tło!

Cześć!
Zauważyliście już wystrój nowego MSP? Tło bardzo mi się podoba! Czekam tylko, aż ban mi się skończy, bo chcę wejść i kupić już stroje, animacje, tła i wszystko co mi się spodoba.
Tło:
Tło bardzo mi się podoba, wygląda super, idealnie pasuje do nastroju zwłaszcza że ostatnio bardzo lubię kolor fioletowy.
Animacje:
Za chwilkę zrobię looki i je pokażę, ale to w następnym poście.
Mam jeszcze około godzinę bana na Porshii, więc te zdjęcia są robione z mojego lewego konta, które bana nie ma.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli ty to ! Reines ! to mam Cię w znajomych :D

      Pozdrawiam
      ~FenkaElenka

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)