Menu

czwartek, 2 października 2014

Nowe tło!

Cześć!
Zawitaliście dziś nowe tło po tym, które było po tygodniu retro. Teraz zawitamy inny klimat, nie wiem jeszcze jaka jest kolekcja ubrań, ale zaraz zerknę bo będę musiała zrobić looki. Tło w całości wygląda tak:
Kojarzy mi się z zimnym stoiskiem kolejowym, a zwłaszcza kiedy niedługo zawita przed naszymi oknami zima nie kojarzy mi się zbyt dobrze. Tło jakie jest takie będzie, ja ich nie wybieram więc tak już po prostu jest.
Oceniam je na 6/10, myślę że to według mnie ta ocena, chociaż miałam ochotę na 5, ale jednak 6 w zupełności pasuje.
Za chwilkę zrobię komplety, więc za jakieś 5-10 minut będzie kolejny post z lookami.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)