Menu

piątek, 10 października 2014

Nowe hackerki - Natasha i Becky

Cześć!
Już parę tygodni temu zrobiło się głośno o nowych hackerkach (lub nie) tak zwanych Natasha i Becky. Mówią o sobie, że mają 20 lat i są lesbijkami. Nie przeszkadza mi to, że być może mają taką orientację, bo jestem osobą tolerancyjną, nie mam bladego pojęcia czy faktycznie mają 20 lat, ale w sumie to nic nie ma do sprawy. Zrobiło się głośno po tym, jak włamali się na konto Dance Jessica (zwana łysa) i Lyod II (dawna hackerka).
Tak wyglądają ich konta:



Weszłam na bloga, który był w ich statusie. Wygląda on mniej więcej tak:
Po więcej zapraszam na ich posty na blogu: http://nnb-msp.blogspot.com/
Cóż, komentarzy pod postami brak, pewnie dlatego, że ludzie się boją i w tym tutaj pewnie mają rację.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. oglądałam blog i trochę mnie to wszystko przeraża O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Też toleruję. Przecież to też miłość. Ale to jest tajemnicze. O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to jest kit. Bylo juz cos takiego a dwiema rzekomymi hackerkami z Rosji, ktore hackowaly znane konta, ale to byla zmowa uzytkowniczek polskiego msp, zeby "postraszyc". Screeny na tamtym blogu sa jak dla mnie niewystarczajace, zeby cos podejrzewac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki nom troche dziwny ten ich blog o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu dziwne tooo O.o ale podejrzewam ,że to 10 letnie dziewczynki które robią to dla zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisały, że kończą z hackami XD

    OdpowiedzUsuń
  7. xD Ja im coś nie ufam. i tak wgl na msp jesstem ! Nutkaa ! :3. i ten no.. nie wierze im :p (jak jakis błąd w słowie :wierze: to przepraszam) :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)