Menu

poniedziałek, 13 października 2014

No to zaczynamy...

Cześć!
Teraz mogę zacząć pisać posty. Chciałabym uświadomić was, że nie zawsze będą posty podczas roku szkolnego. Co najmniej kilka razy w tygodniu będę musiała zająć się nauką i postów nie napiszę, musicie liczyć się z tym, że jednak real jest dla mnie trochę ważniejszy niż jakiś blog o grze w której nawet praktycznie nic nie robię... Zauważyłam, że chyba jedyna coś piszę przynajmniej w okresie najbliższych poprzednich dwóch tygodni. Może na innych blogach też jest coś pisane, ale nie wchodzę zbytnio na inne blogi, bo po prostu nie przepadam za czytaniem postów i sama miałam problemy z pisaniem i zrozumieniem, ale odkąd mam tego bloga ćwiczę swoje pisanie, ortografię i staram się wszystko zapiąć na ostatni guzik.
Teraz idę pisać kolejne notki, do zobaczenia!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Myślę, że to, ile postów dla nas piszesz jest zachwycające! Jesteś wzorem! Rzeczywiście pisząc, prowadząc bloga nasz ortografia się poprawia. Aczkolwiek zauważyłam, że Tobie także jeszcze się zdążają błędy ort. (Głównie zamiast "ę" na końcu w czasownikach os.1 lp. piszesz dość często "e").
    Trzymam kciuki za Twoją naukę/ wyniki w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohoho , wielka polonistka . A sama u Ciebie widzę błąd -,-. Nie zaczyna się zdania od aczkolwiek ;-;.
      -NIGDY SIĘ NIE DOWIESZ KTo.....

      Usuń
  2. Racja, na innych blogach posty są bardzo rzadko. Ale ja to i inni rozumiemy, też mam dużo nauki.
    Pozdrawiam
    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. jeee *,*

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok ok, rozumiem. Zresztą chyba tak jak wszyscy. XDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)