Menu

wtorek, 7 października 2014

Nana135792

Cześć!
Zostałam poinformowana, że ktoś wypisuje do większości osób jakieś bzdury, gdyby nie wiadomość, którą dostałam na chat pewnie moja księga gości i poczta wyglądałaby o wiele gorzej.
Okazuje się, że ta osoba pisze tylko do tych bardziej rozpoznawalnych osób, bo nie będę nazywać tego "fejmem", bo fejmami to napewno nie zachodzi się przez grę.
Okazuje się, że osoba ta również postanowiła napisać do mnie kilka "miłych" wiadomości.
Konto pewnie zostało założone w celu rozprzestrzeniania swoich głupot u innych w wiadomości oraz tablic (Księgi gości), a potem uważać się za wielką znaną osobę, bo są o niej plotki. Wybaczcie, ale takie zachowanie to nawet nie jest żaden "fejm", bo tym należy się po prostu podzielić z innymi, aby narobić jej siarę. Do Patricia45 pewnie też napisała coś tego typu, akurat śmieszne to nie jest wcale, także ja tylko życzę pozdrowień z toalety.
Na koniec zdjęcia z jej profilu:

(Przepraszam za czyiś status w lewym dolnym rogu).
W tym wypadku jest tylko jedno pytanie
"Dobrze Ty się dziecko czujesz?"
Odpowiedź na to pytanie chyba jest jasna.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. "Nie, czuję się niedobrze." XDD
    Jaka idiotka.
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. To dziecko jest nienormalne ;-;. Powinno się leczyć ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego na swiecie sa tacy idioci?!

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba ja napisałam ten status, sory XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh ;_: Każdy robi sobie takie konta dla jaj tylko po to by znaleźć się na jakimś blogu ;--; Chcą mieć tylko więcej "fejmu".
    /Izabella012012

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)