Menu

poniedziałek, 13 października 2014

MSP - Zmiana (ciąg dalszy)

Cześć!
Około tygodnia temu pisałam o nowej zmianie na MSP, chodzi o koło fortuny. Gdy zakręciłaś kołem wyskakiwała reklama, dzięki której mogłaś ponownie zakręcić kołem.
Zapomniałam jednak opisać jeszcze jednej zmiany, bo po prostu nie miałam czasu.
Na dole pojawił się znaczek "StarCoins":
(Specjalnie zrobiłam nowe konto, żeby pokazać wam jak to wygląda od początku)
Gdy nacisniejmy na SC pojawi nam się takie coś:
Myślę, że ta urodzinowa wyprzedaż jest tylko do końca weekendu, ale mam nadzieję, że będzie ona trochę dłużej bo się inaczej nie załapię.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Fajnie, że zrobiłaś specjalnie konto. Doceniam to.
    Pozdrawiam
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat, ja ich się zapytałam o koniec promocji. Odpisali, że trwa ona do 26 października (niedziela). Tak więc dłużej, niż przypuszczałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się ta reklama nie pokazuje. Po prostu nie mam jej.
    Pozdrawiam
    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze robia te "wyprzedaze" Vipów

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)