Menu

piątek, 17 października 2014

MSP Birthday!

Witam, Tu Nataliaa =)!
Wczoraj jak co czwartek ukazał się nowy konkurs, nowy temat. Nie będę go szczegółowo oceniać, przedstawię tylko co zostało dodane :).

1. Motyw

Może być. Piękny nie jest, ale może być.

2. Tła

Nie podobają mi się.

3. Ubrania 
Dla dziewczyn:

Brzydkie, brzydkie, brzydkie. Nie mój styl kompletnie. Chyba nic szczególnie mi się nie spodobało.

Dla chłopców;

1 strona... Ogółem ubrania nie są złe, chociaż nie do końca na temat. Chyba ładniejsze niż dla dziewczyn.

4. Rzeczy
Średnie. Podoba mi się to za 2 diamonds xd.

5. Animacje

5 animacji. Też średnie. *2 ostatnie, nie wyświetlone nie należą do tego tematu*

Czyli jak widać nie za najlepszy konkurs (cały czas się zastanawiam czy pisać "konkurs", czy "temat" ;-;). Dla mnie bardzo słaby, ale to zależy kto co woli :).

A wam przypadł do gustu? A może wręcz przeciwnie?

Pozdrawiam, Nataliaa =)
Ps. Mam pisać krótsze, czy dłuższe posty?


5 komentarzy:

  1. Zależy jaki temat posta. Myślę, że taka długość postów jest odpowiednia :). Piszesz świetne posty !

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli możesz wolała bym dłuższe posty ;3
    Pozdrawiam ;*
    Kremóweczka 100

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jutra będzie dłużej i mam nadzieje ciekawiej :)).
      ~Nataliaa =)

      Usuń
  3. Najlepiej żebyś pisała długie posty

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do konkursu ,to mi nie pasuje, aczkolwiek to urodziny MSP. Dajmy im zaszaleć z tymi szalonymi (powtarzam się :P) ciuchami. A co do postów. Długoś odpowiedna, aczkolwiek ocena (np: ubrań) wg mnie, powinna być bardziej rozwinięta.

    Pozdrawiam:
    Misia882234
    Alexsandra

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)