Menu

piątek, 10 października 2014

Mój dzień

Cześć!
Po szkole weszłam specjalnie najpierw na MSP, aby mieć już tematy na posty i mieć później święty spokój. Naprawdę nie mam dobrego dnia, nie mam ochoty pisać postów, nie mam ochoty siedzieć na MSP, jedynie mogę popisać z kimś bliskim, bo inaczej to ja się chyba psychicznie załamie. Dzisiaj prawdopodobnie dzwoniła wychowawczyni do mojej mamy, pewnie mówiła coś o moim "opuszczeniu się" w nauce. Od początku roku tylko nie wyrabiam z matematyką, teraz był sprawdzian z francuskiego i był on bardzo, a to bardzo trudny, ale pod wieczór uczyłam się do niego 3 godziny, nawet mama widziała...... Niestety dostanę na 99,9% ocenę niedostateczną, dziś miałam też sprawdzian z matematyki i też będę miała jedynkę, ale to już w stu procentach. Czasami odechciewa mi się żyć. Dziennie potrafię mieć 2 sprawdziany i kilka kartkówek, strata czasu. Nie wyrabiam się, a najgorsze jest to, że pani myśli, że ja jestem jakaś wielce mądra, a tak wcale nie jest. Przez całą podstawówkę miałam złe stopnie, zagrożenia z 2-3 przedmiotów, gdy jednak byłam w 1 gimnazjum chciałam się wyróżnić i dać z siebie wszystko, chyba pokazałam zbyt wiele.... Miałam strasznie dobre oceny, byłam jedną z najlepszych w klasie i w szkole, ale gdy przeszłam do drugiej klasy kompletnie odechciało mi się znowu uczyć tak jak w podstawówce. Mam teraz pełno problemów i mam już wszystkiego dosyć, bo ludzie sobie myślą że mam chyba jakieś problemy w rodzinie bo się "opuściłam", a wcale tak nie jest. Najgorszy będzie następny tydzień, który pewnie zniszczy mi wszystko co możliwe. Będzie wywiadówka, na którą ucznie też muszą iść, to jest po prostu jakaś tragedia. Nie powiem chyba mamie o tej wywiadówce, modlę się, żeby miała w ten dzień do pracy......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Oj Nat! Nie chcę żebyś to robiła, i też nie chcę naciskać ale.. zrób sobie przerwę. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się opuściłam z polskiego z orto :/ Niestety ty masz gorzej i chyba zgadzam się z Klauda MSP

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli poświęcając się nam opuszczasz się w nauce, a postów nie piszesz z przyjemności, to najlepiej byłoby zrobić sobie przerwę lub odejść z bloga na zawsze. Nie okłamujmy się- Przyszłość, nasze realne życie jest ważniejsze od jakiejś gry, od laptopa, od pikseli! Jesteś już w drugiej klasie gimnazjum, nauki masz bardzo dużo i to teraz się liczy. Jeżeli chcesz aby blog nadal działał zatrudnij redaktorów, by czytelnicy nie odeszli, a później gdybyś powróciła... Uwielbiam czytać Twojego bloga, jak wiele innych osób, ale też warto myśleć o sobie i zająć się życiem prywatnym/realnym na poważnie. Nie jest mi łatwo tak pisać, jednak sądzę że to najlepsza opcja w tej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)