Menu

piątek, 31 października 2014

Mój dzień + Informacje

Cześć!
Jak wiecie po wczorajszym poście, dziś w szkole byłam przebrana za Annabelle i chodziłam tak po szkole. Nie wiedziałam, że to się tak uda. Ludzie na korytarzu chcieli robić sobie ze mną zdjęcia, podobno wypadłam jako jedna z najlepiej przebranych (przynajmniej tak słyszałam) wyników jeszcze nie znam, ale mam nadzieję, że będą pozytywne, bo starałyśmy się z tym strojem i wyglądem.
Idę także niebawem do kina na maraton halloween, będą lecieć trzy horrory pod rząd, będzie to się odbywało dziś od 21 do 4 rano dnia następnego. Nie mogę się doczekać, jestem ciekawa jak będzie, mam nadzieje że horrory nudne nie będą, bo nie chcę nudy, ale wrażeń.
Wspominałam wczoraj, że dziś postów nie będzie, oczywiście to dlatego, że muszę zmyć wszystko z mojej twarzy, umyć siniaki, krew, cięcia na ręce, zdjąć sztuczne rzęsy i zmyć fluid z twarzy. Jadę też wcześniej do kina, bo kupiłam ostatnie miejsce, więc będzie pewnie tłum ludzi, a chcę sobie dobre miejsce zająć.
Może dam zdjęcie jak wyglądałam, ale nie wiem na 100% czy to pokażę

Do jutra!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. TAK !!! Prosze chcemy zdjęcia ^^ !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak, dodaj zdjecia prosz :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ZDJĘCIE DAWAJ NATKA XDD ~Niezawodna daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznego oglądania (d) i dodaj zdjęcie Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)