Menu

piątek, 3 października 2014

Moderatorzy - MSP

Cześć!
Pisząc ponownie z Kawaii na chacie, ona podała mi kolejny pomysł na posta. Podała mi pewnej zdjęcia z tematów na forum od MSP. Wiecie pewnie, że przy tematach zawsze jest "MSP", nie ma nicku, ani nic, tylko skrót od gry, czyli tak jakby administracja. Wygląda to tak:
(Ja nie robiłam zdjęć, które będą poniżej)
Jak pisałam w nawiasie nie ja zrobiłam te zdjęcie, dlatego jest takie trochę niewyraźne, a teraz zobaczcie co pojawiło się ostatnio:
Spotkaliście się z takim czymś?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. To proste jeśli chodzi o ten z 2013 r to to juz nie jest mod dzis patrzylem

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzane... o.o Ale ja nigdy nie patrze czy MSP ma nick czy nie ma. XD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie spotkałam się z takim czymś. Jednak nie wiem czemu tak jest.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha 0.0 Nigdy nie widziałam takiego czegoś, ale poszperam na forum XD


    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)