Menu

czwartek, 9 października 2014

Looks

Cześć!
W poprzednim poście opisywałam tło, to teraz czas na looki. Może nie będą one jakieś idealne, kolekcja według mnie jest średnia, ale myślę że jakoś to wyszło.
Zacznijmy.

Looki według mnie nie są drogie. Nie są one również dla VIP, tylko w pierwszym looku trzeba mieć 2 diamenty na uszka i być VIP na sukienkę, ale jest ona droga bo aż 620 StarCoins (Czy coś takieg). Bardziej jednak podoba mi się druga kreacja, którą zakupię i zrobię look jak zawsze.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Ładne looki. Naprawdę widać że masz super styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś śliczne looki. Oba mi się podobają.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Porshia, Masz świetny gust. Gdybym miała jeszcze cb w Znaj, PENKNEŁAM* BYM ZE SZCZĘŚCIA! XD P.S Wiem że jest błąd, więc wstawiłam * . Pzdr- Patga <:

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)