Menu

czwartek, 2 października 2014

Looki

Cześć!
Tak jak obiecałam teraz czas na looki. Po zobaczeniu kolekcji po prostu sobie pomyślałam "znowu coś brzydkiego" i tak jest..... Kompletnie nic mi nie pasuje w tej kolekcji, nic nie mogłam dopasować i po prostu nic mi się nie sklejało w całość, dlatego looki moim zdaniem nie są ładne, ale muszę je przecież pokazać.
Oto one:

Jeden ciemny, drugi bardzo jasny. Looki okropne (moim zdaniem). Po prostu ta kolekcja jest do bani, nic nie można stworzyć fajnego i prostego...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)