Menu

niedziela, 19 października 2014

Look...

Witam, Tu Nataliaa =)
Posta piszę wyjątkowo późno, wybaczcie.
Dzisiaj prezentuję look'a, ponieważ przykro mi, ale nie znalazłam czasu na co innego.

Look jest stworzony z rzeczy vip. Wiem, że dla niektórych to jest problem, ale stworzyłam takiego look'a więc go prezentuję. Oto jak wygląda:

Przyznaję, że to kompletnie nie mój styl. Ogółem wolę sukienki, spódniczki itp. Oczywiście mówię  piszę o MSP, bo w rzeczywistości jest kompletnie inaczej. Look nie jest zły. Nawet mi się podoba, jak na coś czego zazwyczaj nie robię. Chciałam w końcu użyć czapki z daszkiem :3. No to mam. Look nie kosztuje wiele bo tylko 1775 sc i 0 diamonds.
Skład look'u:

Tylko 4 rzeczy. Niewiele, a jednak myślę, że wystarczająco dużo. 3 rzeczy vip, 1 bez. Dodam, że uwielbiam te włosy, nie mam pojęcia dlaczego, a jak wspominałam zawsze chciałam użyć czapki z daszkiem i coś typu tej koszulko-spodenek xd.
Paleta kolorów:

Tylko 2 kolory. W końcu look, który składa się z małej ilości kolorów i rzeczy.

Nie mam innych wersji kolorystycznych. Chciałam, żeby był w takich, nie w jakiś jasnych, a inne ciemne wyszłyby podobnie :).
Look mi się podoba, cieszę się, że założyłam co innego.
Zapraszam do dawania love it, chociaż jakoś strasznie na nich mi nie zależy.
Niestety muszę kończyć.
Chciałam dodać chociaż mini sesję, ale niestety.
Jutro post pożegnalny, mimo że długo tutaj nie nabawiłam :))).

Pozdrawiam, Nataliaa =)

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)