Menu

piątek, 10 października 2014

Lanalie - Nowy film!

Cześć!
Znaliście pewnie jeszcze rok temu Dzini znaną jako Pamella? Była jedną z osób zamieszczonych w rankingu. Po jakimś czasie usunęła konto, niestety usunęła je z nerwów, a później tego żałowała. Teraz założyła sobie konto o nicku Lanalie i liczy na wasze wsparcie. Postanowiłam zareklamować jej nowy film, wiem, że była przyzwyczajona mieć dużą oglądalność i dużo SC, teraz po utracie konta próbuje to wszystko odbudować i chciałabym jej chociaż trochę pomóc, bo poprzednie konto było naprawdę wiele warte.
W tym poście chciałabym was zachęcić do tego, abyście obejrzeli jej nowy film na którym w chwili obecnej znajduje się 90 wyświetleń. Dzini powiedziała, że jeśli tych wejść nie będzie, to usunie film i więcej ich nie będzie robić, bo potrzebuje zarobić na stroje, animacje, sceny, muzykę itp.
Film nazywa się "(1) KRWAWY TELEFON", obejrzałam go, jest ciekawy.

Jakbyście mogli, to reklamujcie jej film razem z nami, aby nadal je tworzyła bez obaw i pokazać jej, że może wszystko odbudować.
Możemy na was liczyć?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Rozumie ją też by mi było szkoda konta z tak dużym levelem ale to nie powód żeby robić takie szantaże że już nie będzie robić filmów itp. moje filmy nie mają nawet 20 wyświetleń i sie tym nie przejmuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie eozumiesz tego że Ona tego potrzebuję?! Robi ciekawe filmy i chce zarobić żeby kupić tła muzykę itp. do filmów!

      Usuń
    2. ale inni też tego potrzebują nie tylko ona... też mogę jej pomóc tylko poprostu wyrażam własne zdanie i to co myślę.

      Usuń
  2. Hej mam ją w znaj mówiła mi o tym
    Wiem jej filmy są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że obejrzę. C:
    Pomogę jej! :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczę jej film ! :) Napewno jest ciekawy. :3 Szkoda że usuneła konto. Ja bym nie usuwała ale za to bym nie grała pare dni, miesięcy, lat...XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)