Menu

poniedziałek, 27 października 2014

Koniec?

Cześć!
To chyba mój ostatni post na tym blogu. Wiecie, że niechętnie już tutaj piszę, niechętnie gram w MSP, teraz strzelają mi głupstwa do głowy i jeżeli już to lubię siedzieć na portalach społecznościowych typu: GG, Facebook i czasami na asku. Owszem, siedzę na chat, aby popisać, ale samo to już mnie nudzi bo wchodzą osoby od Angie i mówią, jaka to ze mnie suka bo zareklamowałam film na forum. Niestety, ale Angie prawdopodobnie jest osobą chorą umysłowo, zobaczcie o czym wczoraj pisała z innymi:
Mówi tutaj o chyba mojej największej tragedii w życiu. Rozstanie rodziców wywołało u mnie złe stany psychiczne, nie mogłam się na niczym skupić, płakałam nocami, a dniami chodziłam przygnębiona, ona jest tak niewdzięczna, że pewnie za te jej gadanie coś stanie się jej rodzicom, a tego życzę jej z całego serca, żeby coś się stało za te słowa, bo nie będę wam opowiadać co stało się po rozstaniu moich rodziców, dosłownie mogę się nawet o to modlić, bo nie zasługujesz na grosz szacunku, skoro sama go nie masz.
Powracając do tematu chyba już sami się domyślacie, co mam na myśli. Tak, myślę nad odejściem. Litowałam się nad wami już tyle razy, że do odejścia nie doszło, teraz widzę, że co druga wiadomość to "zgiń szmato", zupełnie nie wiem dlaczego. Prowokujecie się tylko, a dodatkowo motywujecie mnie do porzucenia tego coraz bardziej. Głębiej odczuwam potrzebę odejścia, nie mam już siły na takie durne hejty w internecie. Powiecie "nie przejmuj się", ale teraz to nic miłego nie usłyszałam po za "zgiń szmato". Dziękuję, że życzycie mi śmierci, jest mi niezmiernie miło, bo sama nawet bym chciała już odejść dla świętego spokoju.
Daję wam czas do końca tego dnia, żebyście w końcu się zdecydowali, bo dla takich ja starać się nie będę. Wczoraj dostałam wiadomość, że piszę krótkie posty i jestem wredna. Podniosło mi to totalnie ciśnienie, miałam ochotę się aż pociąć z nerwów, nie dziwcie się, skoro przez internet mam już tak zniszczone nerwy, ciągle się denerwuje i mam napady agresji. To ja wracam do domu o 16, mam naukę, zadania domowe, a ja zamiast tego staram się pisać te posty, a oni do mnie "JESTEŚ WREDNA I PISZESZ JUŻ GŁUPIE POSTY" - Szczyt chamstwa i bezczelności.
Daję wam czas do końca tego dnia, jeśli jakiś durny hejt na mnie poleci, to na dzień dzisiejszy jest to mój post ostatni na tym blogu, po prostu znikam. Wiem, że niektórym na tym strasznie zależy, więc pewnie hejtów będzie z 20. Pozdrawiam gorąco hejterów i zapraszam do motywowania mnie. To wy dziś zdecydujecie, czy mam zostać czy nie, pod tym postem możecie pisać komentarze, wszystko od was zależy, nie wiem czy kogoś jeszcze ja obchodzę, więc chcę zobaczyć jak bardzo wam zależy, bo może chcielibyście zobaczyć to:
Usunęłam już tego bloga raz, mogę i drugi, jednak teraz - bez litości.
Jutro zobaczymy, jak bardzo wam "zależy"...
Droga Angie, nie myśl sobie że przez Ciebie chcę odejść, bo ja nie przegrałam, chcę tylko zobaczyć czy moje dalsze blogowanie ma jeszcze sens, a udowodnię, że jesteś kurwą bez serca. Swoje posty wsadź sobie w dupę, bo ich nie czytam, przeczytałam tylko jednego i mi starczy jaka z Ciebie .... (nie będę tutaj przeklinać), więc pamiętaj, że ten post, to nie odejście. Lepiej sama odejdź.
Pamiętajcie, ja nie odchodzę, w tym poście chcę zobaczyć, czy pisanie na tym blogu ma jeszcze sens, jeśli zdecydujecie, że ma, to jutro posty pojawią się NORMALNIE.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

17 komentarzy:

  1. Nat, nie usuwaj bloga ;( Jeżeli oczywiście nie chcesz na nim pisać - będzie po Twojemu (trochę to przykre :C), ale proszę, nie usuwaj bloga ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, proszę Nat :( Bardzo lubię tego bloga, codziennie wchodzę na niego i czytam nowe posty, staram się być na bieżąco. Nie komentuję często, bo szczerze nie chce mi się pisać na komórce. Pamiętam jak znalazłam tego bloga. Kiedy czytam Twoje posty, myślę sobie "Porshia pisze takie fajnie posty i to codziennie. Ja też teraz napiszę post (jeśli mogę) i może też zdobędę taką sławę". Angie jest zazdrosna o to, że ty masz większą sławę i ogólnie jesteś fajniejsza. Myśli, że wyzywając się i pisząc o tobie głupie posty na blogu zdobędzie sławę, bo ty postem powiesz o niej na swoim sławniejszym blogu. Słysząc nazwę "Porshia, Nat" wiem o kogo chodzi i kojarzę sobie z czymś miłym. Słysząc "Angie" przez 5 minut zastanawiam się przez pięć minut kto to, a jak sobie już przypomnę, to kojarzę sobie z czymś głupim. Naprawdę kocham twojego bloga. Kiedy zaprosiłam się co znajomych, po prostu modliłam się wchodząc na MSP abyś mnie przyjęła. Piszę teraz na blogu, o tobie i Angie. Jestem po twojej stronie, bo ty nic o niej nie pisałaś, a tu nagle ta debilka sobie o tobie przypomniała i nagle coś ją natchnęło żeby ciebie obsmarować. Prosze nie odchodź. :(

    ~Natka1282
    Jak chcesz sobie przeczytać ten post jak się juz pojawi tu masz link http://www.natka1282-i-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ZOSTAŃ !!!!! PROSZĘ TY JESTEŚ NAJ BLOGGERKĄ JAKĄ. Tylko znam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, zostań! Bardzo lubię Twoje posty! Błagam Cię zostań! A innych miej w dupie ;) Nie warto już czytać hejtów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostań!!!!!!!!!! Nie przejmuj się tą suką, mówię ci !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nat, jak odejdziesz to ja się usuwam na MSP. Bez Ciebie MSP nie ma sensu! Gdzie będę wchodziła po szkole? MSP jest super, ale tylko z tobą... ;'c
    /NewYork222

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Cię lubiłam, lubię i będę lubić, a ten blog musi zostać jest tu wiele cennych notek dla MSP'owiczów... Możesz odejść, to Twój wybór nikt Cię nie zmusza, pamiętaj zawsze kiedy będziesz chciała wrócić, wracaj z szczęściem ! Zapomnij o hejtach innych, a przypomnij sobie, jak bardzo ważna jesteś dla swoich prawdziwych fanów, kolegów/koleżanek, a także przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie odchodź jesteś najlepsza! Bez ciebie MSP nie ma sensu :( Proszę :'( Masz nas... Kochamy cię :)) i wiedz, że możesz mieć w nas wsparcie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nat, uwielbiam czytać Twoje posty, s ten blog jest moim i wielu innych ulubionym. Sądzę, że te hejty są wysyłane np. nie z 20, a 5 kont. Podstawianie się pod inne (fikcyjne) osoby, by zdołać w byciu pupilkiem idola. Nie chcę mówić, że bedzie dobrze, bo jesteś tak samo, jak ja wrażliwa i takie hejty przyjmujesz okropnie. Aczkolwiek Angie wcale uczuć nie ma. Może posiadać je będzie, gdy inni się od niej odwrócą. Ponieważ innych darzymy sympatią za ich osobowość, a wiadomo- nikt nie chce się przyjaźnić z egocentrycznym hejterem. Pozatym chodzisz już do 2 kl. gimnazjum i trzeba się ostro wziąść za naukę. Nie za dobrze radzisz sobie sobie z matematyką i inymi--->Trzeba pisać z niej maturę--->Złe wyniki--->Nie dostanie się na wymarzone studia--->Zła praca--->Małe zarobki--->Kiepskie życie. Nat, zacznij myśleć o sobie, o swojej przyszlosci. Jeżeli to konieczne, opuść bloga, ale nie usuwaj, bo są na nicg wspaniałe posty! Jeżeli nie chcesz mieć hejtów, to zablokuj możliwość komentowania, konta na portalach itp.
    /Wierna #Porshionator

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostań! Te chamy nie decydują za Ciebie.
    Nie jesteś wredna! Czy te słowa z ust prawdziwych wredot mogą być prawdziwe? Nie mogą! Jeśli wyślą Ci jakiś hejt to sięgają szczytu debilizmu. To już nie jest wspieranie Angie, chociaż sama się do Ciebie przyczepiła, tylko wyżywanie się. Ich życie musi składać się tylko ze sztucznych relacji, zazdrości i nienawiści.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę Cię Nat dalej pisz posty kocham twojego bloga♥
    ~minecraftowaxDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE MA MO WY
    ZOSTAJESZ KONIEC KROPKA
    *OBS* NA ASKU I WGL JA TAKI #POREK <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Nat, prosze, pisz na blogu. I nie przejmoj sobie tymi debilami z internetu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spójrz na to z innej strony.
    Masz wielu fanów, którzy czytają twoje posty, a hejterów wystarczy ich zignorować. Musisz wszystko robić i pisać na spokojnie, bo jak oni zauważa twoją irytację, będzie jeszcze gorzej, a tego ci nie życzę.
    Moim zdaniem powinnaś zignorować hejterów, wziąć się w garść i dalej robić to co robisz. Patrz na to tak, że nie masz tylko hejterów, ale masz też wiernych fanów. Też mam problemy, w życiu ale ja to ignoruję, próbuję patrzeć na pozytywy.
    W takim razie weź się w garść i pisz dalej posty! Nie musisz pisać kilka razy dziennie, wystarczy tyle na ile masz czas.

    Mam nadzieję, że to przeczytasz.
    Pozdrawiam
    Kudima

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostań. Plissss. Proszę o odwiedzanie mojego nowego bloga zakrecone123msp.blogspot.com

    Dziękuję

    Wł.str.zakręcone msp//fel1

    OdpowiedzUsuń
  16. Nat nie odchodź! Ja powiem tylko jedno : Ci od Angie i ona to chamy, gówna i szmaty. Ty jesteś : super, jesteś fajna i piszesz najlepsze posty. Ja też mam dużo nauki bo kończe podstawówkę i będe pisać nowy egzamin, ale każdy chyba tak ma. Angie jest napewno chora umysłowo. Nie powinna cie dobijać. Ty jesteś bardzo silna :) ja bym się już napewno całkiem załamała :(. Rozstanie rodziców to naprawde cios w plecy :c. A teraz zwrot do naszej kurwy Angie:
    Angie jeśli to czytasz to udowodnij sobie, że cipa to ty jesteś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nat nie usuwaj bloga. Moi rodzice się nie rozstali, ale nie mieszkają razem. Mam 11 lat i uwielbiam czytać twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)