Menu

sobota, 25 października 2014

Koniec bana!

Cześć!
Wreszcie mogę normalnie zalogować się na swoje konto. Przeszłam po linii banów, to był po prostu koszmar. Na początku dostałam bana za to, że napisałam na forum dla jaj "ZWALE CI", inni pewnie by dostali ostrzeżenia, a ja ostatnio nie dostaję ich wcale, tylko od razu ban.
Trwał on 6 dni i 23 godzin, po banie zalogowałam się dosłownie na 2-3 godziny i znowu ban, tym razem za pisanie NA POCZCIE z przyjaciółką...
Miałam bana na 18 godzin, ale zdjęcie bana jest zrobione kiedy zostało tylko 5.
Grożą mi, że mi konto usuną, to znaczy, że będę mieć bana forever. Jeśli tak się stanie, bo napewno jeszcze będę miała miliony banów, to niestety ale ja nie mam co robić już w tym całym internecie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)