Menu

środa, 8 października 2014

Informacja

Cześć!
Dziś znowu powtarza się sytuacja, która miała miejsce dwa dni temu. Jutro mam dwa sprawdziany i zadania domowe na jutro, a dlatego że nie było mnie w poniedziałek nawet nie wiem do tej pory co muszę zrobić, no niestety, ale taką mam "kochaną" klasę, że sami nic nie dopilnują i nic nie umieją. Wróciłam do domu o godzinie 16:11 (czy coś takiego) i teraz wyobraźcie sobie, że nauka zajmie mi może jakieś 4 godziny, pisanie postów 1,5 godziny, a zadania domowe około dwóch godzin, potem muszę się wykąpać, a włosy muszą mi wyschnąć natychmiast, bo na następny dzień odgniatają mi się i są bardziej tłuste niż były.
W związku z tym postów dziś także nie będzie.
Szkoła mnie wykańcza......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Rozumiem Naciczku! :*
    Ucz się, ucz.. bo nauka to potęgi klucz. XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucz sie Ucz bo dostaniesz pałe * xd

      Usuń
  2. Rozumiemy Nat ;3
    Powodzenia ;*

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)