Menu

poniedziałek, 6 października 2014

Informacja

Cześć!
Mam dla was ważną informację do przekazania. Mianowicie chodzi mi o to, że dziś nie napiszę postów. Dlaczego? Ponieważ nie było mnie dziś w szkole, musiałam jechać do laryngologa na badania migdałów, dać wyniki krwi, moczu itp. Jutro również mam pełno zaległości, zadań domowych oraz biegi z wf-u do zaliczenia. Muszę również przeczytać lekturę po angielsku na angielski i krzyżaków (wszystkie części) na 28 października, ja się nie wyrobię.
W związku z tym muszę dziś zacząć robić część rzeczy, jutro jednak postaram się, aby te posty były chociaż będę w domu jakoś dopiero o 16.
Nie martwcie się jednak, bo wiadomo, że szkoła to wszystkich obowiązek i muszę się uczyć, no niestety takie czasy. Będę na chat na blogu, więc możecie przyjść i popisać ze mną i z innymi. Prawdopodobnie też dziś Dzini (Dawniej Pamella, teraz Lanalie, piszę to bo Dzini myli wam się z Julią, czyli UkradnijDlaMnieNiebo) napisze posta, nie jestem tylko pewna na 100 procent czy tak, ale coś wspominała.

To chyba tyle co mam wam do przekazania.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Rozumiemy nat ;*

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś bez postów przeżyję, jakoś :c Trzymaj się < 3 ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie tego dużo masz :/ Współczuję Ci. Powodzenia !

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Nat! Wiem że tego ci trzeba! :*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje Nat! Rozumię Cię! Szkoła, obowiązki!
    Pozdrawiam :*
    ~Kremóweczka 100 :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)