Menu

sobota, 4 października 2014

Informacja.

Witajcie.
Z tej strony Dzini. Znacie mnie zapewne z czatu na tym blogu. Chciałabym ogłosić pewną informację. Od tygodnia nie prowadzę już konta UkradnijDlaMnieNiebo. Konto to nigdy tak naprawdę nie było moje. Ja się nim tylko opiekowałam. Zostało oddane mi i prowadziłam je ponad pół roku. Moje wcześniejsze konto to Pamella, ale się usunęłam i gram teraz na Lanalie. Na konto UkradnijDlaMnieNiebo wróciła prawdziwa właścicielka, czyli Julia. To ona piszę dla Was tutaj notki modowe, a nie ja. Na tym blogu może czasami będę pisać jakieś posty i dodawać dodatki, które będą bardziej wzbogacać stronę. To tyle w tym poście.

Pozdrawiam, Dzini.

6 komentarzy:

  1. Teraz się spytam wszystkich innych. Co myślicie na temat nowej komentatorki? Dla mnie się wydaje dziwna.
    -Mirror

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że nas informujesz c: I tak czy z dużym levelem czy nie, lubimy cię :) ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ze nasz informujesz :)

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za informację, myliłam Ciebie z Julią.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)