Menu

sobota, 25 października 2014

Informacja

Cześć!
Dopiero wstałam, więc przepraszam za brak postów, po prostu do pierwszej w nocy pisałam reportaż na maila, bo to taki jakby pierwszy etap mojej "pracy" w gazetce szkolnej. Nie mam pojęcie, czy już się dostałam, czy nie, ale skoro już miałam zdjęcia i miałam wysłać informacje o sobie, to chyba tak. Nie martwcie się, bo posty będą, piszecie mi czy postów dziś nie będzie, ale będą, po prostu wstałam tak późno i dopiero teraz dostałam się do laptopa, akurat wstałam tak, że pewnie nie zdążę wszystkiego napisać teraz, bo zaraz mam obiad, a na obiad wstaje moja irytująca mama.

Do zaraz!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)