Menu

niedziela, 19 października 2014

Informacja

Cześć!
Niedługo redaktorki napiszą posty, więc nie martwcie się, że ich jeszcze nie ma. Jedna z nich jest w trakcie pisania właśnie notki, także bez obaw. Już chciałabym was poinformować, że jutro jest poniedziałek, a ja miałam się zdecydować, czy wracam w środę czy właśnie w poniedziałek, ze względu na to, że wszystko sobie poukładałam i jest mi już lepiej jestem w stanie wrócić jutro, nie mam już problemów, które mnie dręczą, co prawda weekend się skończył, a ja jutro kończę szkołę około godziny 15-16, ale tak było ciągle i nic nie poradzę na to, że tak późno kończę swoje zajęcia. Jestem także w trakcie robienia nowego wyglądu bloga, niedługo też pojawi się film o całej prawdzie związaną ze mną, DiedFromYou, Ichigo Momomiy oraz Yosaine. Słyszałam, że są plotki na fourm, a ja tego dłużej ciągnąć nie chcę. Ban kończy mi się w czwartek, więc w czwartek lub piątek zrobię film, mam nadzieję, że to wszystko wyjaśni.
W halloween pojawi się nowy wygląd, więc czekajcie cierpliwie, bo teraz nie ma sensu zmieniać bloga na tak krótki okres czasu.

Jutro też proszę o napisanie postów pożegnalnych redaktorek, które mi pomagały. Dziękuję serdecznie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. I gdzie te Twoje redaktorki? Nawet im się nie chcę pisać. na szczęście już jutro Nat wraca -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniaj pochopnie. Moze nie nie chce nam sie, tylko mamy inne powody? Caly dzien mnie w domu nie bylo, obecnie takze nie jestem... No coz trudno.
      ~Nataliaa =)

      Usuń
  2. Skoro cię nie było to po co się zglaszalas do bycia redaktorka? Mogła wygrać inna osoba i mogła pisać o wiele więcej postów od ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przewidzialam tego. Wiem, ze wiele osob sie zglaszalo. I tak nikt z was mnie nie zrozumie, nie bedzie potrafil zrozumiec dlaczego postow nie bylo. Moze jakbym wam to dokladnie wytlumaczyla, to inaczej byscie na to patrzyli. Przepraszam, tak czy inaczej kogo obchodzi moje zycie prywatne i co sie stalo...

      Usuń
  3. Nie ma postow i jest nudno :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, mogłaś wybrać kogoś KTO PISZE POSTY, a nie zapatrzoną w wszystko tylko nie blog dziewczyne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czepiajcie sie jej, poprostu tak wyszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te redaktorki nie piszą bo są zajęte prywatnym życiem. POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czepiajcie się ich! Wy też chciałyście zostać redaktorami, ale Nat was nie wybrała i teraz się chcecie zemścić, prawda :)? Hmm... ciekawe dlaczego z anonimka. Nie napisałybyście nawet 1/100 posta dziennie, a one są zaję te też swoim prywatnym życiem, a nie tylko pisaniem o grze! /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdego musicie się czepiać papiruchy x-o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)