Menu

wtorek, 14 października 2014

Informacja

Cześć!
Witam was dziś tutaj w niemiłej, wręcz okropnej atmosferze. Po tej wczorajszej sytuacji nie mogę się pozbierać. Powiedziałam Juss i niektórym o co chodzi, jeśli to się nie zmieni ja chyba po prostu odejdę. Straciłam wszystko, wszystko przez jakąś osobę, która nadal chce to ciągnąć, czyli Jess. Przez nią trochę straciłam chęć do wszystkiego. Pewnie już wiecie, że Patricia45 usunęła swojego bloga, była też moją przyjaciółką, gdy to zobaczyłam to jeszcze bardziej zepsuło mi humor, nie wiem czy jestem w stanie dalej prowadzić tego bloga, bo Jess trochę zniszczyła mi życie, przez to zostało mi kilka osób, których jeszcze obchodzę chociaż trochę.
Wczoraj rozważałam decyzję nad odejściem, usunięciem GG, aska, bloga zostawić taki jaki jest, bo mi go szkoda i konto zostawić jakie jest, bo nie mogę go usunąć z powodu starego e-mail'a na koncie. Powiedziałam, że tego nie zrobię pod wieczór, bo pewna osoba po prostu przywróciła mi chęć, ale nadal czuję tą dziurę w swoim sercu, tego nikt nie naprawi. Nie napiszę dziś postów, wczoraj napisałam ich 6 i myślę, że wystarczy. Posty pewnie pojawią się jutro, chyba że przemyślę wszystko i albo zrobię sobie przerwę albo po prostu odejdę jak Patricia. Niby internet, ale są tu osoby o których czasem nie da się zapomnieć, niestety, ale teraz jestem dla nich nikim.
Za bardzo wciągnęłam się w to wszystko, musicie mi wybaczyć. Nie żebym od razu odchodziła z bloga, ale po prostu dziś robię sobie dzień wolny, bo muszę wszystko sobie poukładać w głowie. Nie dociera nic do mnie, niestety nie zrozumiem jeśli sama się nie dowiem.
Oby jutro wszystko było dobrze i napiszę posty w spokoju, bo w tej chwili czuję się jak jakiś psychol, który ma dosyć życia, przepraszam.

Możecie spotkać mnie na chat lub GG jeśli chodzi o dzień dzisiejszy i jeśli w ogóle was to obchodzi...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

17 komentarzy:

  1. -Nat dobrze ci zrobi dzień wolnego... Przemyślisz to sobie ja na twoim miejscu zrobiła bym to samo :D
    Powodzonka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat, wszyscy teraz odchodzą. To smutne, naprawdę ... :c Coraz mniej blogów, o MSP. I coraz mniej ludzi z MSP ... Zostałaś jeszcze tylko ty ! Dasz radę, nie odejdziesz ! Wkładasz w bloga całe swoje serce, i to widać. Walcz o to, nie porzucaj tego. Wierzymy w ciebie, wszyscy.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie warto się przejmować Jess, przypuszczam, że sama sobie narobi problemów. A jak nie, to jej wrogowie, których ma coraz więcej.
    Proszę Cię, to mój ulubiony blog, zastanów się, ochłoń, przejdzie Ci.
    Dobra, idę wymyślać przezwiska dla Jess.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam takie wredne "przyjaciółki" codziennie tylko mi wypominają, że mam krostke, zadrapanie itp. :C Często moja mama i rodzina mi pomaga w trudnych sprawach :c. Moim jedynym przyjacielem jest chłopak Mikołaj. Baby są wredne ,-,. Zaprzyjaźnij się z jakimś fajnym chłopakiem, który ci pomoże c:. Ze mnie i Mikołaja ciągle się śmieją, ale ja mam to w dupie.
    Ps. Dla mnie każda przyjaźń kiedyś minie :/. Szczególnie ta komputerowa.
    Mam nadzieję, że przeczytasz tą notkę. Jakby co to ja ci pomogę. Napisz do mnie MSP wiolunia10x, GG Muffin ♥. Skayp podam jak do mnie napiszesz. Powiem ci jeszcze, że mam na imię Julka. Mam 10 latmi chodzę do 4 klasy. Moim hobby jest sport i cztanie książek. Jestem osobą miłą, wesołą, szaloną, rozrywkową i nie umiem komuś tak dowalić.
    PROSZĘ PRZECZYTAJ TO, BO DLA MNIE TO WAŻNE! :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź się lepiej kimś takim jak Jess nie przejmuj, szkoda czasu. To ona powinna cierpieć a nie ty. ;;;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalio prosze Cię! Nie odchodź przez jakas debilke . Zgadzam sie zrob sobie kilka dni wolnego i przemysl to ,poniewaz niektorzy (w tym ja) beda za toba tesknic.Prosze przemysl to ;.;
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli odejdziesz to będę ryczeć ~ kristin213

    OdpowiedzUsuń
  9. Nat ♥♥♥♥♥ Możesz odejść bo to twoje życie i Ty nim decydujesz, ale pamiętaj, że masz przyjaciół i jakaś (przepraszam, że tak się wyrażę) popierdzielona debilka Ci ich nie odbierze ♥ Nie reaguj na jej zaczepki i jak chcesz wymasz sobie ją z życia, ale prawdziwi przyjaciele zostaną na zawsze i będą Cię wspierać, a ci fałszywi niech wypierdalają z twojego życia. NIE POZWÓL, ABY KILKA OSÓB I PIKSELKOWA GRA POPSUŁY CI ŻYCIE!!! ♥♥♥♥♥ /Sharon4, którą poniosło i przeprasza za słownictwo ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że jesteśmy zgodni... Zróbmy zamach na Jess!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nat proszę cię nie odchodź :'( Bez ciebie będzie tu nudno, wiele osób będzie za tobą tęsknić. Naprawdę chcesz zmarnować tyle czasu i pracy przez jakąś debilkę??? Spróbuj odpocząć przez kilka dni od bloga, MSP i internetu. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nat, przez jedną osobę chcesz usunąć wszystko co zapracowałaś ! Blog który ma setki tysięcy wyświetleń, konto, które ma dwudziesty któryś poziom,setki fanów i wiele, wiele innych może mało ważnych dla innych rzeczy.Zastanów się Natalia jeśli mogę tak mówić czy warto porzucić swoją ciężką pracę z dymem...Tylko przez to że jakaś dziewczyna, która najwyraźniej nie ma sumienia,(nie znam jej i nie chcę jej oceniać) zniszczyła to co jest twoją pasją,tak mi się bynajmniej wydaje. Monik656

    OdpowiedzUsuń
  13. Nat!Zostań, nie przejmuj sie Jess masz nas- fanów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nat ! nie przejmuj się Jess Będzie miała nauczkę masz przecież internetowych przyjaciół czyli nas = Fanów.
    Bez ciebie na blogu nie będzie ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie usuwaj!!!!!
    A taK propo, to czemu Julka usunęła bloga? Ja go uwielbiałam. :( Dlaczego teraz wszystko się pieprzy?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)