Menu

niedziela, 12 października 2014

Informacja

Cześć!
Muszę was o czymś poinformować. Dziś postów nie będzie, ponieważ umówiłam się z tatą i siostrą na wyjście, umawialiśmy się już z tydzień, ale przecież nie mogłam. Teraz muszę już iść, bo tata niedługo wyjeżdża za granicę do pracy, a trzeba się jakoś pożegnać i spędzić chociaż trochę mile czas. Przyznam szczerze, że wczorajsza atmosfera na chat, GG i wszędzie indziej była wręcz okropna. Tak głupio się czułam, żadne moje uwagi nikogo nie interesowały, teraz wszyscy narzekają, ale to moja sprawa co ja robię. Jeśli już to będę na GG gdzieś pomiędzy godziną 7 rano, może będę też o 6, ale pewnie nie na długo bo co ja mam do roboty? No nic.
Wrócę gdzieś może około 17-18 lub później (jest opcja, że wcześniej), więc na laptopie będę krótko. Myślałam, że wczorajszy dzień spędzę mile, ale jak widać nikt nie chciał, jedynie mogłam popisać z moją koleżanką ze szkoły i trochę z Dzini. Myliłam się strasznie, bo chyba właśnie zaczynam rozumieć, że przyjaciela nie znajduje się od tak, teraz będę każdego traktować normalnie, bez wyjątku. Mam nadzieję, że kiedyś szczęście mi dopisze (niektórzy wiedzą o co chodzi). Jeśli komuś zależy, to sam zadba, ja nie będę się starać na siłę żeby było dobrze.
Jestem sobą, jestem jaka jestem, jestem wrażliwa, ale ze mną się nie zadziera, bo ja do tego nie dopuszczam.

Edit: Niestety nigdzie się nie wybieram, jutro dopiero się z nim spotkam, a może to lepiej bo nadrobię zaległości i pouczę się na jutrzejsze 2 sprawdziany, które chciałam olać, a nie warto i napiszę referat z chemii i list z polskiego. Chcę wam tylko powiedzieć, że nie odwołam jutro postów, bo one się pojawią, napisze je i opublikuje jutro coś koło godziny 12-13 tylko mnie po prostu nie będzie po szkole kilka godzin.



Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)