Menu

sobota, 11 października 2014

Informacja

Cześć!
Strasznie dużo osób ciągle zadaje mi te same pytania, czy mogą być redaktorami na moim blogu, czy mogą dodać mnie do najlepszych przyjaciół, czy mogę ich przyjąć do znajomych, czy mogę im polecać filmy, bloga, looki, ogółem pewnie chodzi tutaj o profil.
Odpowiem dziś na te wszystkie pytania z myślą, że już skończę ten temat.

Czy szukam redaktorów?

Nie, nie szukam redaktorów. Jestem przyzwyczajona prowadzić tego bloga sama. W tej chwili co tydzień (czasami dłużej) tylko UkradnijDlaMnieNiebo pisze jakiś post o modzie, ale ogółem ich nie szukam i nie mam, może kiedyś się skuszę, ale nie teraz.

Czy szukam najlepszych przyjaciół?

Nie, nie szukam najlepszych przyjaciół. Jak widać ich już posiadam, nie potrzebuję kogoś, kogo nie znam w ogóle, jedynie z widzenia jako kogoś, kto jest naprawdę ważny w życiu. Dla mnie przyjaciel, to druga połowa wszystkiego co się dzieje na świecie, a ja potrzebuję szczerej przyjaźni, a nie dla pokazu.

Czy reklamuję blogi, looki, artbooki, profile?

Tak, reklamuję. Jednak nie robię tego od tak. Ta osoba musi mieć coś naprawdę dobrego lub jeśli potrzebuje pomocy, to wtedy może napisać i jakoś po kolei wszystko zareklamuję, powstawiam i wszystko będzie jak należy.

Póki co to tyle.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Rozumiem cię w 100%. Dzięki za info.
    Pozdrawiam.
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)