Menu

wtorek, 7 października 2014

Ineska

Cześć!
Nie wiem czy dobrze robię pisząc tego posta, ale chciałabym pokazać Inesce, że nie mam tego gdzieś co naprawdę teraz dla mnie robi. Na początku dostałam od niej wiadomość, zdziwiłam się, bo była ona takiej treści:
Tak, to prawda, byłam kiedyś bliską przyjaciółką Ineski, prawie że najlepszą, ale po jakimś czasie wybuchały straszne kłótnie, ja myślałam, że zależy jej tylko na tym, żeby zrobić jej rozgłos, bo w pewnym momencie wołała mnie tylko wtedy, kiedy czegoś potrzebowała, np. zrobienie wyglądu bloga. Zajmowało mi to całe dni, a jej to potrafiło nie pasować, czasami tylko powiedziała "może być", poświęcałam dla niej swój praktycznie cały czas i w końcu kiedy zauważyłam, że mnie nie docenia po prostu próbowałam jej unikać, nie wchodziłam na blogi, jedynie siedziałam na IMVU lub GG, po paru dniach wybuchła ostra kłótnia, ona powtarzała że nie da mi spokoju póki nie zdechnę, robiła o mnie blogi, pisała o mnie niemiłe rzeczy, pisała innym, że jestem taka i taka (przynajmniej tak mi mówiono) i po prostu już myślałam, że nigdy nie będziemy znowu przyjaciółkami, po prostu zapomniałam o niej, ale ona dalej chciała zemsty....
Zobaczyłam tę wiadomość to mi za przeproszeniem gały wyskoczyły.... Po tak długim czasie zdecydowała się odbudować naszą dawną przyjaźń, ale ja jednak nadal nie mam pojęcia co mam zrobić.
Wcześniej dostałam od niej takie wiadomości:
Szczerze mówiąc pojawił się taki lekki uśmiech na twarzy, bo w końcu kiedyś bardzo się lubiłyśmy, dzięki niej miałam szansę zapomnieć o starej przyjaźni, która wiele dla mnie znaczyła. Potem zauważyłam jeszcze o mnie temat na forum też od Ineski:
"Nie jestem Por fakt faktem. Nie lubię się podlizywać. Zależy mi na przyjaźni z Tobą jak z nikim innym" - Te słowa były dla mnie dość ważne, bo przyjaciółka nie powinna lizać dupy, wtedy tylko trochę widać, że nie zależy jej na mojej osobie, ale nie przeszkadza mi to jeśli jesteście "#POR" bo to mój skromny "fandom", chodzi mi tylko o to, że nie lubię kiedy potem okazuje się, że mojej przyjaciółce zależało tylko na "fejmie".

Inesko, zrozumiałam Ciebie i doceniam to co zrobiłaś, dlatego między innymi jest ten post. Nie myślę już o Tobie źle jak kiedyś, ale zrozum, że jest mi bardzo ciężko podjąć tak pochopną decyzję, która ma w sumie wiele dla mnie. Potrafiłaś mieć zmiany humorów, jesteś inna niż wszyscy psychicznie, ale ja to wszystko szanowałam i lubiłam Cię, szanowałam to, że kręci Cię śmierć, sex i miałaś różne zmiany psychiki. Nie przeszkadzało mi to, bo wtedy mogłam Ci pomóc jeśli tylko mogłam. Napisałaś mi, że się zmieniłaś. Staram się to docenić. Może gdy bardziej się do siebie zbliżymy, chociaż nie wiem czy damy radę, to ułoży się to wszystko. Póki co jestem w kropce, ale to co robisz zostało docenione i tego bądź pewna.

Dziękuję za przyjaźń

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Ineska naprawdę się zmieniła. Nawet mnie lubi. :D XD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli czytasz to Inesko, to mam nadzieję że i nam by udało się polubić:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie wiem, nie znam jej. Ale fajnie że chce się z tobą pogodzić c: ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jej zbyt dobrze, ale jesli naprawde chce byc lepszym czlowiekiem to mozna to docenic

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Inesko jeśli to czytasz myślę że ja też mam szansę xD
    ~Ami

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)