Menu

piątek, 24 października 2014

Halloweenowe zadania!

Cześć!
Widzieliście już nowe zadania na MSP? Są one halloweenowe, trzeba naciskać na dynie i robić zadania, dostajemy za to prezenty, pewnie w święta też coś takiego wymyślą prócz kalendarza z prezentami.
Kawałek przykładowej misji:
Skorzystaliście?
Ja niestety jeszcze nie, nie ma sensu jeśli chodzi o te autografy, jutro może zakupię VIP i będę mogła dawać grafy co 4 minuty, a nie czekać specjalnie 4 godziny, żeby zrobić misje...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Hej mogłabyś mi powiedzieć czemu jak sie wylogowałam przez chwile i sie wlogowałam na msp to tych zadań już nie miałam tej dyni co była z boku o co w tym chodzi ? czekam na odpisik pliss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem

      Usuń
    2. Jak są... Nwm jk to się nazywa, ale tam są statusy, obok konkursy, to w którymś zdjęciu będzie to z tym zombie boonie, kliknij tam, i wyświetlą się zadania.

      Usuń
    3. Też tak miałam ... kliknij w "nowości" ... tam wyświetlą się reklamy i takie tam ;---; w pewnym momencie będzie ta reklama z zombie bonie i kliknij w to ... zadania powinny się wyświetlić ;)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)